Dirty Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Joda nå som m3 motoren snart er i. vurderer jeg å sette i vader, så legger dette ut for salg er fra min 96modell dønnstrøkent utenom litt slitt førerstol. som derer ser er det mørkelilla ¨vis noen er interesert , tar jeg bilder av alle stolene dørtrekk alt følger selvølgelig med 5000.-
iNthe Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 jeg har sett interiøret, og det er faktisk et veldig helt og greit interiør som ser veldig mørkt ut i bil
Dirty Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 Stemmer hører jeg et bud på 4 tusen eller?
Dirty Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 stemmer joda men ikke her. kniper noen nye i morgen dønn strøkent utenom litt slitt førerstol, er skin på heledørtrekkene, ikke slik plastjalla som er på de før facelift
Dirty Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 det er også varme i stolene og alle vippe funkskjonene fungerer
Dirty Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 bump, fikke ikke tatt bilder idag, ligga med feber så har ikke orka å ned på verkstedet å knipse
Edin_M Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 hvordan passer det over på en cab? få ut noen flere bilder
Dirty Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 stolene forran passer og trekkene paa dorene
Dirty Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Bump. frisk nå så skal ned å ta bilder etter jobb idag
Dirty Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Skrevet Desember 11, 2009 hehe sant nok. rakk ikke verkstedet idag, joda veit jeg er træg, men måtte jobbe på huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå