Brian Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Hei Trenger å vite ca når ladetrykket vil komme i turtallsregisteret på et slikt oppsett. Snakker da om en M50B20 non-vanos med orginal kompresjon og en T3 kinaturbo samt kinamanifold. Jeg har selv hørt at fult trykk rundt 4000rpm er normalt, stemmer dette? Evt noen som har direkte erfaring med et slikt oppsett og kan fortelle når den ca begynner å lade og når man har fult trykk? Vet dette vil variere bittelitt, men vet noen ganske ca så er det godt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Vil nok tro du har fullt ladd før det. min m20b25 hadde ved 3600 og da med et alt for stort innsug og ille lav kompresjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 detta her varierer veldig, alt teller ifra kam til eksoshuset på turbon... hvor bra gjennomstrømning i grenrøret osv. så dette er varierende:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 du sier ingenting om spec på denne turboen da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Turboen er en helt ordinær kinaturbo som a-dekk solgte. Har ikke spec på den for hånden, men kansje noen andre vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Eg hadde den typen kina turbo som går mest av, iallefall som eg har sett. Denne lader fullt på rundt 4000 ja Edid: På original m20b25 uten å senke komp eller skifte innsug osv osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå