lasse.johns1 Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Har en E46 2000 mod 320ia. Har bare hatt den i 3-4 uker. Her om dagen parkerte jeg bilen uten å låse den. - Så etter 20-25 min kommer jeg tilbake å begge vinduene forran står på vidt gap. WTF ?? Skal de være sånn ?? Kan det endres/hindres ?
S.Arnesen Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Dette skjer vær gang? Er jo rimelig spesielt :S
lasse.johns1 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 Ser sånn ut.. Jeg pleier jo som regel å låse. Men noen ganger er jeg jo i umiddelbar nærhet..så jeg har liksom ikke brydd meg om å låse. - Finner ikke noe i instruksjonsboka om "fenomenet" heller... I går var det jo - 8C. Var vel bare flaks at bilen ikke var full av katter andre krek....
SubSonic Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Vinduene går ned hvis du holder inne 'lås-opp' knappen på nøkkelen i noen sekunder..... Har opplevd at samme har skjedd meg flere ganger når jeg har hatt nøkkelen i bukselomma og styrt på med ett eller annet slik at nøkkelen kommer i klem.
lasse.johns1 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 Da får jeg håpe at det er det som har skjedd. En dag det er litt varmere i været skal jeg sette til rette med kaffe og snus. Legge nøkkel ifra meg - å følge med på om det skjer igjen. Takk for info.
Rayb Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Sikkert grunnmodulen din som må byttes...!? Den styrer alt som har med vinduer og låser på bilen din, sentralelektonikken altså.
DanielMK Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Har samme problemet med min 96 523i e39. Men problemet mitt er når eg låser bilen, da går vinduene framme Litt ned, ca 1cm (nok til at det regner inn). Men dette skjer kanskje 1 gong per 20 gong eg låser bilen. Rart.. ? Ja ! Skjønner ikkje kva det kan vere..
code13 Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Når min står ulåst over tid går ikke vinduene ned. men når jeg først åpner døra så går fører vinduet ned... tror det er for å si: HEI! du har glemt å låse. Skjer bare når jeg har glemt å låse i over en viss tid. Er ikke helt det samme som du...men får se videre på det. ulåst bil med vinduene oppe er jo ikke kjekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå