Martin-D Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Hei! Om noen har en tannstang v/ servo til E30 til salgs i god stand, gi meg en pling! Mvh Martin gjerne sms: 40210949
rakett Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 JEg har komplett, med tannstang, pumpe og slanger (som jeg tok av bilen uten å skru fra hverandre, så alt dette er skrudd sammen), reimhjul som du fester til svingningsdemperen (som du mp ha hvis du har servo), brakett som du fester på blokka som holder servopumpen og reim. NB: når du skal ha servo, må du ha et kortere ledd mellom rattstammen og tannstanga ("universalledd"). Dette følger også med, sitter på tannstanga. Alt dette kommer fra min e30 325.funka greit. Gir du 2000 for det?
Martin-D Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 Får ikke kontakt med rakett, er det noen andre som har så si ifra, om du ser dette mr rakett så er jeg fortsatt interessert!!
rakett Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 nå har jeg svart deg martin d, er litt vel hektisk på jobb :S tror kanskje jeg må beholde universalleddet selv. se pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå