Julianv Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Som topic sier, noen som vet hvor jeg får tak i dette? Sjekket diverse sjapper rundt i området men finner kun klare :S Har montert hvite blinkers og nå lyser det jo såklart bare hvitt Håper på svar
Julianv Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 Nope, sjekket biltema, bilxtra og mekonomen. Tenkte å sjekke mekk og meca imorgen
Astri Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Clas ohlsson har og fatisk et lite lyspære sortiment
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Alle Biltema jeg har vert på har ihvertfall Torshov har også
tomerikk Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Nope, sjekket biltema, bilxtra og mekonomen.Tenkte å sjekke mekk og meca imorgen Sjekk igjen! alle steder som det er tipset om har disse, ex. link: http://biltema.no/no/Bil---MC/Elektrisk ... 2-V-2-stk/
Julianv Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 Jeg fant ut at jeg hadde sett på feile pærer -.- Men takk for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå