Gå til innhold

Kan slettes!


JaJøss
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen er en hvit 1989 mod e30 316, rust sveist på de vannlige stedene, hjørnene gulv foran, hjulbuer bak innvendig og utvendig pluss enkelte andre steder. Bilen er flekk lakkert der det er sveiset osv Er kun litt overflate rust nederst på hjørnene på dørene og framskjermene igjen å ta. Det er bygd bur i den med utgangs punkt i Pedersen racing selvbygger, buret er sveist fra dempertårn til dempertårn (ikke fia godkjent) buret er malt hvit. Bilen er ikke demontert bortsett fra orginal motoren og girkassen er tatt ut.

Fra Koed er det kjøpt nytt M-tech 2 semsket skinn ratt, e30 M3 evo 3 semsket girkule samt M-tech instrumet hus.

Har orginal motor, girkasse og understell, samt et sett Borbet T 9X16 med 4x100 bolt sirkel.

Understellet består av Brembo 4 stemplet kalippere foran og 2 stemplet brembo bak med slissa og borra skiver i fra lancer evo 8, nye skiver og klosser. e34 M5 drivknuter og medbringer, PPF sviktståls stikk aksler, camber/toe justerings kit, 325 bærearmer, e28 M5 sperre diff med 4,10 utveksling, fra Turner motorsport er det kjøpt nye alubærearmer (e30 M3), styrestag (e30 M3), forsterkningsplater til traversen foran/bærearmene bak, Turner krengnings stag kit, ny sellholm servo styring(2,5 omdreininger), e36 M3 spindler foran, bremsevogge og hydraulisk håndbrekk fra kollevold, alle foringer er nye (delrin/alu).

Motoren er en S50B30 byggd for pluss 800hk med bla H-profil staker, stressplate 0,5, pyramidringet blokk, arp bolter i i bunn/topp/råder, justerbare kam drev, balansert, portet topp osv osv

Garret turbo, Karbon innsug tilpasset s50 i e30, e34 M50 bunn panne, e36 motor labber, e28 535 motor gummi, Autronic sprut, MSD tening, 3skivig tilton clutch, tremec girkasse.

Det er del jobb med tilpassing av motor, eksos, bremser, understell, osv osv.

Så den selges som et prosjekt med utrolig mye deler.

Prosjektet vurders solgt for 150 000,- pga mistet innteresen.

Eventuelt kan være inntresert i å bytte i orginal e30 M3!

Ved seriøs innteresse venligst ta kontakt.

Mvh Espen

95811794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Da har jeg bestemt meg;)

Jeg skal fullføre prosjektet mitt!

Dvs at jeg herved trekker salgs annonsen tilbake.

Også får dere ønske meg lykke til med å få dette sammen slik at jeg får en 2010 sesong med mye blårøyk, brede svinger samt raske rundetider;)

JaJøss 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...