Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle igår montere hvite originale baklykter på bilen min, men fikk ikke bremselysene til og fungere.Bremselyset kom på når jeg satte på tåkelyset bak. Så i etterkant at lyktene var ikke like i pin oppsettet som de originale!

Er det dette som er forskjellen på med og uten check control??Måtte rett og slett sette på plass de gamle igjen, for og få ting til og fungere. :evil:

Skrevet
Jeg skulle igår montere hvite originale baklykter på bilen min, men fikk ikke bremselysene til og fungere.Bremselyset kom på når jeg satte på tåkelyset bak. Så i etterkant at lyktene var ikke like i pin oppsettet som de originale!

Er det dette som er forskjellen på med og uten check control??Måtte rett og slett sette på plass de gamle igjen, for og få ting til og fungere. :evil:

Nå må jeg jaggu meg si at jeg var svært forvirret...

Du nevner at du skulle montere originale baklykter? Så ligner ikke PIN på de originale fra før?

Har du kjøpt original hvite baklykter, elr er det en replika? Skal stå BMW-delenr dersom den er original.

Skrevet

Har brukt orginale å uorginale baklykter på E36 å har ikke merket noe forskjell på kontaktene.

Så er mulig det er noe forskjel på lykter me å uten check control som noen her inne har helt sikkert peiling på..

Men ikke prøv pære holdere fra Sedan til Coupe og omvent,for da blir det bare tull med lysa hehe

Skrevet

Hvor kjøper folk lyktene sine ? skulle hatt nye pga den jævla fukta :roll: sjekka på st-import å der va forskjellen på coupe å sedan nærmere 600 kroner om jeg ikke husker feil :shock: Har sedan

Skrevet
Hvor kjøper folk lyktene sine ? skulle hatt nye pga den jævla fukta :roll: sjekka på st-import å der va forskjellen på coupe å sedan nærmere 600 kroner om jeg ikke husker feil :shock: Har sedan

KJøp nye pakninger jan ;)

Har samme problem selv og nye pakninger er på vei hehe

Skrevet

Ja fe prøve det :wink: men der e aaaalvorli masse vatn inni ! halve lykta e ej sikker på :shock: vil ditte berre fordampe vekk det da eller? må no ta alvorli me tid. prøvde i steikeovnen uten noke særli resultat :lol:

Skrevet
Var ut og tok et bilde til deg. Sånn ser kontakta ut på lyktene med check control ihvertfall.

ll2zf9frpzecbog5xp0t.jpg

Fint, takker for det. Fant ut av det p[ fredagen. Koblet av alt til hengerfestet og saa fungerte det igjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...