docmeter.no Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Gratulerer med en skikkelig pen E30 Dette er biler som har stil og sjel. har selv hatt E30 cab, og det er ikke umulig at det havner en til på tunet etter hvert Ta masse bilder etterhvert som du jobber med bilen å sleng de ut her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docmeter.no Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Hei Ketil Takk for hyggelig kommentar.. Ja det er en skikkelig pen bil... Bilder kommer Ja du må få deg tak i en før de blir veteran... disse blir det rift om i fremtiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Hei KetilTakk for hyggelig kommentar.. Ja det er en skikkelig pen bil... Bilder kommer Ja du må få deg tak i en før de blir veteran... disse blir det rift om i fremtiden... Ja har kunna tenkt meg en igjen. Men er ikke så lett å få taki en som er relativt velholdt. de fleste er enten kjørt ihjæl,eller skrudd ihjæl. Jeg vet om et bra eksemplar som står i en garasje i Trondheim som er i bra stand. Noe overstylet, Men det er jo ikke noe problem å rive av plastikken så vi får se..De kommer ihvertfall bare til å stige i pris fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Denne var tøff! Likte fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docmeter.no Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Ja skal si meg veldig enig i det at og skulle finne en bil som ikke er skrudd eller kjørt ihjel ikke er bare enkelt. Men det finnes fortsatt noen der ute som er bra.. Disse bilene er en sikker investering for fremtiden da jeg vet de vil bli enda mer ettertraktet om noen år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docmeter.no Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 05.12.2009 Sitter på nettet å sjekker ut potensielle senkesett til denne bilen. Bilen er i dag senket 60/40 og kun med fjærer. Jeg kunne tenke meg event 30/40 eller 40/40 og da med støtdempere. Noen som har noen gode råd og tips til hva som er lurt å kjøpe? erfaringer med senkesett? Glad for alle råd og tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docmeter.no Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 Ingen som har noen råd om hva slags senkesett jeg bør bruke....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docmeter.no Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 10.12.09 Bestilt ny cab på ebay fra USA Sendt den ene stolen til skinndoktoren for midlertidig kirurgi Montert tårnstag i motorrom Lager liste over slanger og pakninger som skal bestilles.... Bilder kommer om noen dager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Ser bra ut dette prosjektet! Store planer, det er bra Flere bilder er alltids kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docmeter.no Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2009 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docmeter.no Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2009 oppe på bukkene og den ene siden av.. Så bra ut, men tror det blir full sjau på alle foringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docmeter.no Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 13.12.09 Ja da var det gjort....bærebroer...foringer...styrestag...stab stag...alt bestilt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docmeter.no Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Pakken er i posten....skal skru i romjulen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 pen bil! Hva måtte du ut med for cab fra ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå