spruddel Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Her kan man få hjelp til å finne på julegaveønsker til seg selv, og hjelp til å finne på hva man skal kjøpe til andre Noen som vet om en ikke altfor dyr rundetid-teller? Trenger ikke være avanserte greiene. Hvis den klarer å måle tiden rundt banen + topfart og kanskje split-tid? Meningen er at man kan spørre f.eks: "Forslag til hva jeg kan kjøpe til kona?" Også kommer det en del forslag som kanskje mange kan nyte godt av I tillegg kan man spørre om hjelp til å skrive egen ønskeliste. Skjønner folk poenget med tråden da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Dette er tråden jeg trenger nå! Takk Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 som ihuga julehater så ønsker jeg meg bare at jula er over så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Julegave tips finner man På Koed. Morfars.Dk Gs bildeler. Blant annet er vell mest til seg selv på disse..men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Har allerede skrevet en liten gaveliste til meg selv, og fant ut at alt sammen var til bilen Så må vel finne på noe mer jeg kan trenge... Men noen som kan hjelpe meg med laptimer? Og gjerne komme med forslag til hva jeg kan ønske meg til bursdag (mandag)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Såååååå hva gir man besteforeldre som "har alt"???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Såååååå hva gir man besteforeldre som "har alt"???? Gavekort man sannsynligvis aldri kommer til å bruke opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Takk for påminnelsen Øystein! Har masse gavekort fra ifjor som ikke er brukt.. Det haster litt nå kan man si.. JTS77: Hva med en time massasje hver da? Eller en fin flaske vin (eller captain morgan for de som foretrekker det:D) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Jeg kjøpte nettop to gaver til meg selv på www.choppers.no 1 stk BMW 635csi byggesett bil. Og en stk E21 Alpina byggesett bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Jeg kjøpte nettop to gaver til meg selv på www.choppers.no1 stk BMW 635csi byggesett bil. Og en stk E21 Alpina byggesett bil Det er kanskje ikke så dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Mange gode forslag heheh.. Lyst å gi noe de virkelig setter pris på. Hmmm får tenke litt til på den.. ikke er de så hissig på flytende presanger heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Alder på dem da? Er jo forskjell på 60 og 80 åringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Jeg har akkurat kjøpt meg og bilen julegaver fra usa. Understellsdela til over 10tusen pluss litt anlegg hehe Så det blir en bra jul kan vi si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Jeg har akkurat kjøpt meg og bilen julegaver fra usa. Understellsdela til over 10tusen pluss litt anlegg hehe Så det blir en bra jul kan vi si Høres ut som om du får en bra jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Alder på dem da? Er jo forskjell på 60 og 80 åringer Passert 80.. Så fotball og gymsokker er vel ikke det de trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå