Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magge her på bimmers holder til å Ålesund å er en veldig flink lakerer som tar på seg litt arbeid avogtil.

Han er ikke som polakk gutta som jobber gratis, men du får for det du betaler for.

Han er veldig omtalt her i området.

Skrevet

Du muren.. Må spørre de som sier det hvorfor de sier det? Kan ikke se de gjør noe gale jeg.. Lakken min er strøken.. Billig var den å.. At folk kaller dem det er litt pga flammelakk og slikt.. Om en person ikke liker lakken men resten av bilen vil vedkommende si at bilen er rasert.. Vi har alle forskjellig smak.. Gutta er flinke de.. Derimot sentrum bil å karosseri i ålesund har jeg lite annet enn sparkel konger å si om..

Skrevet
Du muren.. Må spørre de som sier det hvorfor de sier det? Kan ikke se de gjør noe gale jeg.. Lakken min er strøken.. Billig var den å.. At folk kaller dem det er litt pga flammelakk og slikt.. Om en person ikke liker lakken men resten av bilen vil vedkommende si at bilen er rasert.. Vi har alle forskjellig smak.. Gutta er flinke de.. Derimot sentrum bil å karosseri i ålesund har jeg lite annet enn sparkel konger å si om..

Jeg har kun sett EN bil de har lakka. var HELT rett! ikke en liten ugjevnhet i det hele tatt!! Men de hadde motivlakkert noen rare firkanter som eier Nummer 2 ikke ville ha dær.. Det var når lakken vart nedslipt galskapen kom for dagen..

Godt mulig karen er dyktig me lakksprøyta og pussing... Men det er lov å rette bulker før sparkelboksa taes fremm.

Personlig skulle jeg kjøpe en bil der inne,en passat G60 Synchro. "strøken bil" Kjørte 10 mil for å handle. Reima til kompressoren var tatt av Pga havari på kompressoren!!! Han sa ikke ett ord om det! Returnerte selvfølgelig uten passat.

Men dette navnet: Vike bilrasering. har jeg faktisk fått ifra lokalfolket der inne.. Vi har vel 10-12 stykker som jobber for oss her ute.

Skrevet

Kan trygt anbefale Fosnavaag bilverksted, ikke de billigste akkurat men de gjor veldig bra arbeid! Ikke noe juksing me forarbeid eller noe saant. Tror forovrig at de faar levert lakk i fra Odegaard bil i Aalesund.

Skrevet

blir å ta sej en telefon til G.eilertsen og fosnavåg bilverksted då... regna med at dei gjer mindre utbedringsarbeid også? sann som når nabokattane (RIP) kvesse klør opp etter frontfangar osv?

he hørt mykje om eilertsen på hareid, men ej trudde lakkøren deira hadde slutta ej?

Muren, veit du om han Bjarte (aasen bil) lakka fortsatt, evt kor hen? han skal vel vere ganske flink?

Skrevet

Magge (og dralle) som jobber på autolakk gjør en god jobb, til en rimelig penge :) Hør med en av dem..

Ser også ut til at Vikebil gjør en grei jobb lakkmessig, nabon kjøpte nettop bil som var lakkert der, ser veldig bra ut, selvom den 2-delte lakken ikke er helt min smak..

Skrevet

har hørt navnet has bjarte i fleire sammenhenga, spessielt dinna camelon lakka 3 serien han kjøre, slik ej har forstått det så var det han som lakka den..?

men det er nå ikkje so nøye, høre med eilertsen og fosnavåg bilverksted, so får ej sjå ken som er dyrast, tru dei stille på lik list vertfall, kvalitetsmessig...

opp i aasen er det hvertfall polakka som ha starta å lakke, he hørt at kvalitetsnivåe he sunke en del.. men at det fortsatt er heilt OK for normalt levande..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...