Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger en 94 komplett m5 motor med rådebank motoren kan startes i bil før salg . motoren er veldig bra foruten banken da .

clutch og svinghjul følger ikke med . ledningsnett + hjerne følger med .

kom med seriøse bud/bytte .

bor i horten/vestfold

45202293

Skrevet

tilstand på veiv etc?

lydklipp av rådebanken ?

er jo ikke akkuratt så lurt å la den svive når den har rådebank da, ser du skriver at den kan startes.

ja det jeg egentlig spørr om er vel tilstanden på lagerkaklinga? mye eller lite bank ?

Skrevet

Jeg kunne ha tengt meg denne. Men 15 lapper syns jeg er for dyrt bår det koster ca 15 lapper bare for lager og pakkningsett.+ att veiva garantert må slipes det blir fort 4-5000.

Skrevet

når lyden kom , blei motoren skrudd av med en gang .

lyden er minimal og høres kun ved belastning . har begynt å ta motoren ut i dag pga at jeg har kjøpt ny motor som skal inn fortes mulig .

send meg et fornuftig bud på pm så kan vi sikkert bli enig .

Skrevet

vis det er noelunde samme pris som på s50 motorene så er det jo en 500 kr for pakninga og lagerene 1500.- så delene er jo ikke dyre så lenge man slipper å slipeveiva.

Skrevet

Er ikke samme prisen som på s50 motorene da nei. Jeg har da bygd turbomotor av en sån + hatt en par m5er så jeg vet va det koster. dyrt=)

Skrevet

11241310515 Rådelager M3/M5 (Org) (48,000MM(0))

kr pr stk 135.70

06 11131315154 Bunnpakning M30 E-34/32 (Org)

Kr 285.56

Rammelager vis veiva må ut

kr pr stk 116.82

Ikke vet jeg, eneste kostnaden jeg ser , er vis veiva må slipes eller rådene må slipes da alt må ut, men er det som selger sier, så skal det jo holde å bytte veivlagerene,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...