leif harald Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Noen som har målene på foringene ytterst i traversen bak? utvendige mål og målet på på hullet til skruen. Skal dreie meg teflon foringer med stål hylse i mitten så trenger alle nødvendige mål om noen har det. Kan lage foringer til gjengjeld om noen finner målene. Alle foringene kan lages
Olav Otterlei Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Hei. Er nede med bakstillinga mi nå for å skifte alle foringer, så kan prøve og ta noen mål for deg. Spørs hva du trenger, diameter på hullet der foringen skal være? og diameter på pinbolten?
leif harald Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 Hallo, takk Fant netopp ut av bolten er m14 så då vet jeg diameteren på hullet til skruen. Men trenger disse målene
Olav Otterlei Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Okey Jeg har ikke orginalforinger å ta mål av, men powerflex. Kan ikke garantere at de blir 101% riktig men skal greie 99%.
Olav Otterlei Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 du må vel også ha diameteren på stålhylsa, da mener jeg ytre diameter?
leif harald Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 Må ikke, men om du har det så hadde det vert fint. Om du kan ta mål av powerflex foringen din hadde det vært supert. Har du andre foringer du vil ta mål av også eller? til bærearmene feks Eller diff foringen, diffen trenger jeg bare diameter og tykkelse egentlig, skruen gjennom er m12
325ti Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 alltid lekkert med paint=) skjønner såpass du skal lage deg nye foringer, hvilket material skal du bruke?
leif harald Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 alltid lekkert med paint=) skjønner såpass du skal lage deg nye foringer, hvilket material skal du bruke? Haha Paint er altid en slager. Skal lage nye ja, blir teflon. med stålhylser
leif harald Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 ingen som har noen liggende å måle av alså?
andreee Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Har bestilt meg et kit kan ta mål av de når de kommer. Mvh a
leif harald Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 Har bestilt meg et kit kan ta mål av de når de kommer.Mvh a Kjempe Reiser hjem fra nordsjøen på onsdag, du har vel ikke tid før det eller? vis ikke lager jeg de neste gang jeg er her ute
andreee Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 har ikke fått de så nei , får de nokk torsdag eller noe
Olav Otterlei Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 hei. tok mål av noe men la igjen lappen i verkstedet. skal få noen mål i morgen
leif harald Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 hei. tok mål av noe men la igjen lappen i verkstedet. skal få noen mål i morgen Kjempe, da har jeg nor å gjøre før jeg reiser hjem. tusentakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå