-Erik- Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Noen som er ute etter en rålekker 318is? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20008926 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Snasen den ;D Men var ikke så ille som andre biler folk har linka. Det var jo styling sett, var helt greit satt på.. Selv om settet var usannsynlig STYGT! Smak og behag, mulig han liker det ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Selges av Maria De'Moon fra Hell, fiffig kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Selges av Maria De'Moon fra Hell, fiffig kombinasjon. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 haha det ser så jævlig teit ut med styling å hengerfeste som stikker en halv meter ut av stylinga, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Ikke det beste bygget ho har kommet opp med nei. Denne Volvoen er 100x røffere på sin egen måte... http://www.nrk.no/programmer/tv/autofil/4463478.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Ikke det beste bygget ho har kommet opp med nei. Denne Volvoen er 100x røffere på sin egen måte... http://www.nrk.no/programmer/tv/autofil/4463478.html volvoen passa jo nesten slik, men han kunne jo bare kjørt en tur på åkern der traktorer hører hjemme, også bare spraya på litt klarlakk på møkka etterpå, så hadde den vært i sitt rette element;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 den 142'n er jo veldig kjent da. Fatter ikke at den samme dama har "lagd" den bmw'n også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Dette er faktisk gammel bilen til ei veninne av meg. Er ikke akkurat pen den der nei. men hun valgte å dra på super styling å velge seg ut styling selv. DET gjorde hun,å slik ble resultatet. Var faktisk superstyling som monterte stylinga der på bilen. Ser ikke ut arbeidet de har gjort heller. Lange karosseri skruer på sideskjørt i hjulbuene.hengerfeste igjennom bakfanger etc. Var tidligere noen sideskjørt med div utskjæringer å netting også på denne Hun som eier bilen nå. Er faktisk billakerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 men jeg har sånne lexus baklykter ligedes. så bare kontakt meg vis dere vil ha. tenkte på dem som ville laga en replica av den 318 isen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 men jeg har sånne lexus baklykter ligedes. så bare kontakt meg vis dere vil ha. tenkte på dem som ville laga en replica av den 318 isen hehe Haha:p Lag heller en tråd om at alle gir deg 10 spenn hver så kan du knuse de Sikkert mange som donerer en tier, jeg gjør det gjerne hvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 hehe har tatt vare på dem. for å knuse dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg