Gå til innhold

Min Bmw 520i e34

No SwEaR
 Share

Anbefalte innlegg

Her er min Bmw 520i,,

Kjøpte den i høst og er VELDIG fornøyd så langt:)

Info om bilen:)

- 94mod men ble først registrert i Norge i 97 siden det er importbil.

- Den har rulla litt over 272000 men går som ei klokke enda:)

- Delskinn

- Svart ( usikker på kode )

Den er heelt original :) Utenom et lite powerfilter da ^^

Bilder:

xqk19jz80s110c407p5e.jpg

yvtpk0m9xyikorcu55vl.jpg

un9s1ugtcbwofa2ogtss.jpg

t5kjjherfbv0v0s7wktz.jpg

22qunxfo6k795jc2u3cz.jpg

Planer for bilen:

Motor:

- Kvasskamm(er)

- Chip

- Effektanlegg ( forslag til hvilket? ) :)

- Grenrør

Utseende:

- Angel eyes

- Grøftelys med klare glass og svart bakgrunn

- Spoiler med bremselys

- Felger // Rondell D58

- Lakke støtlistene svarte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kommentarer :)

OLEZZ: Har tenkt på saken (: men åssen sitter M emblemet fast egentlig? bare lim? litt redd for at det skal bli stygt når jeg fjerner det.. "/

bmwkizn: Tusen takk :D Veldig hyggelig^^ Senk og felger kommer :) skal sjekke ut rondell felga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil med rette fronten og shaowline!

Enig i at du brude fjerne M-emblemet.

Du har ikke vurdert Sorte Hella DE-lykter i stedet for Angel Eyes? Etter min mening er det ingenting som er grommere en DE lykter på E34 :D

+1 angående lyktene. Så på svart bil så syns jeg det er penest med originale griller med chrome kant rundt. da de svarte kommer litt bort på svart bil :) Men det er selfølgelig en smaksak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil med rette fronten og shaowline!

Enig i at du brude fjerne M-emblemet.

Du har ikke vurdert Sorte Hella DE-lykter i stedet for Angel Eyes? Etter min mening er det ingenting som er grommere en DE lykter på E34 :D

+1 angående lyktene. Så på svart bil så syns jeg det er penest med originale griller med chrome kant rundt. da de svarte kommer litt bort på svart bil :) Men det er selfølgelig en smaksak :)

Jepp det er en smaksak. På mange biler syns jeg det er heftig men en "helsort" grill. Kommer litt ann på helheten av bilen.

F.eks:

cz33srr8ruyxhpgmt1en.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med meget pen E34. Som flere andre sier, burde du fjerne M-emblemet og få deg dobbel eksos. Emblemet er sikkert bare limt på, så det burde være grei skuring å få det av uten å sette merke. Litt rubbing og polish tror jeg vil gjøre jobben med å fjerne evt limrester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lapin Kulta: Tusen takk :) Ja, emblemet skal vekk, har tenkt på det lenge men liksom aldri fått gjort det :P hehe .. Jeg har sett på DE lyktene, men jeg syns at chrome angeleyes og klare blinklysglass er penest på e34 :) skal jo ha mørke grøftelys så det kan ikke bli for mye svart, med tanke på grillen :)

bmwkizn: Hehe:) ja, men en kompis av meg som har e34 med chrome kant rundt grillen, og det er ikke noe pent syns jeg:) men som du sa, en smaksak ^^

EirikL: Jo tusen takk:) Jepp, emblemet skal bort og har tenkt mye på DTM sluttpotte, syns det er veldig pent på e34:) Var det jeg tenkte meg :)

Takk for kommentarer alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off, herlig bil du har, martin :) blir bra når du får den i stand da:D

enig i at emblemet må bort(: men ellers er det ikke så mye å si på denne gitt^^, sota baklykter kanskje?:D

Hehe :) Tusen takk Daniel :) jaa, venter bare på noe penger nå, så blir det skruing (:

hehe, ALLE er vel enige i at emblemet må bort :P men det skal fjernes^^ Ja, har tenkt på det ;) men er litt usikker, har ikke sett så mye på baklykter enda :) kommer med tida ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lapin Kulta: Tusen takk :) Ja, emblemet skal vekk, har tenkt på det lenge men liksom aldri fått gjort det :P hehe .. Jeg har sett på DE lyktene, men jeg syns at chrome angeleyes og klare blinklysglass er penest på e34 :) skal jo ha mørke grøftelys så det kan ikke bli for mye svart, med tanke på grillen :)

Jepp dette blir en smaksak. Men er ikke i tvil om at du vil få et godt resultat!

Et tips er å renovere støtlistene, det ser mye bedre ut når de er svart og ikke lys grå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp dette blir en smaksak. Men er ikke i tvil om at du vil få et godt resultat!

Et tips er å renovere støtlistene, det ser mye bedre ut når de er svart og ikke lys grå :P

Sant det :) håper på det da ^^

Har tenkt veldig mye på det, er noen små skjønnhetsflekker på listene også så de blir nok lakkert svart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...