No SwEaR Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Her er min Bmw 520i,, Kjøpte den i høst og er VELDIG fornøyd så langt:) Info om bilen:) - 94mod men ble først registrert i Norge i 97 siden det er importbil. - Den har rulla litt over 272000 men går som ei klokke enda:) - Delskinn - Svart ( usikker på kode ) Den er heelt original Utenom et lite powerfilter da ^^ Bilder: Planer for bilen: Motor: - Kvasskamm(er) - Chip - Effektanlegg ( forslag til hvilket? ) - Grenrør Utseende: - Angel eyes - Grøftelys med klare glass og svart bakgrunn - Spoiler med bremselys - Felger // Rondell D58 - Lakke støtlistene svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Pen bil. Ville gjort to ting: Fjerna M emblemet og bytta ut den stussen på potta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Gratulerer med et veldig fint eksemplar av E34 Jeg likte bilen godt, å syns den var knallfin. Litt senk og noen rondell D58 felger så har denne vert knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No SwEaR Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Takker for kommentarer OLEZZ: Har tenkt på saken (: men åssen sitter M emblemet fast egentlig? bare lim? litt redd for at det skal bli stygt når jeg fjerner det.. "/ bmwkizn: Tusen takk Veldig hyggelig^^ Senk og felger kommer skal sjekke ut rondell felga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Nydelig bil med rette fronten og shaowline! Enig i at du brude fjerne M-emblemet. Du har ikke vurdert Sorte Hella DE-lykter i stedet for Angel Eyes? Etter min mening er det ingenting som er grommere en DE lykter på E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Nydelig bil med rette fronten og shaowline!Enig i at du brude fjerne M-emblemet. Du har ikke vurdert Sorte Hella DE-lykter i stedet for Angel Eyes? Etter min mening er det ingenting som er grommere en DE lykter på E34 +1 angående lyktene. Så på svart bil så syns jeg det er penest med originale griller med chrome kant rundt. da de svarte kommer litt bort på svart bil Men det er selfølgelig en smaksak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Nydelig bil med rette fronten og shaowline!Enig i at du brude fjerne M-emblemet. Du har ikke vurdert Sorte Hella DE-lykter i stedet for Angel Eyes? Etter min mening er det ingenting som er grommere en DE lykter på E34 +1 angående lyktene. Så på svart bil så syns jeg det er penest med originale griller med chrome kant rundt. da de svarte kommer litt bort på svart bil Men det er selfølgelig en smaksak Jepp det er en smaksak. På mange biler syns jeg det er heftig men en "helsort" grill. Kommer litt ann på helheten av bilen. F.eks: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Grattis med meget pen E34. Som flere andre sier, burde du fjerne M-emblemet og få deg dobbel eksos. Emblemet er sikkert bare limt på, så det burde være grei skuring å få det av uten å sette merke. Litt rubbing og polish tror jeg vil gjøre jobben med å fjerne evt limrester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No SwEaR Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 Lapin Kulta: Tusen takk Ja, emblemet skal vekk, har tenkt på det lenge men liksom aldri fått gjort det hehe .. Jeg har sett på DE lyktene, men jeg syns at chrome angeleyes og klare blinklysglass er penest på e34 skal jo ha mørke grøftelys så det kan ikke bli for mye svart, med tanke på grillen bmwkizn: Hehe:) ja, men en kompis av meg som har e34 med chrome kant rundt grillen, og det er ikke noe pent syns jeg:) men som du sa, en smaksak ^^ EirikL: Jo tusen takk:) Jepp, emblemet skal bort og har tenkt mye på DTM sluttpotte, syns det er veldig pent på e34:) Var det jeg tenkte meg Takk for kommentarer alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniieel91 Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 off, herlig bil du har, martin blir bra når du får den i stand da:D enig i at emblemet må bort(: men ellers er det ikke så mye å si på denne gitt^^, sota baklykter kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No SwEaR Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 off, herlig bil du har, martin blir bra når du får den i stand da:D enig i at emblemet må bort(: men ellers er det ikke så mye å si på denne gitt^^, sota baklykter kanskje? Hehe Tusen takk Daniel jaa, venter bare på noe penger nå, så blir det skruing (: hehe, ALLE er vel enige i at emblemet må bort men det skal fjernes^^ Ja, har tenkt på det men er litt usikker, har ikke sett så mye på baklykter enda kommer med tida ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Lapin Kulta: Tusen takk Ja, emblemet skal vekk, har tenkt på det lenge men liksom aldri fått gjort det hehe .. Jeg har sett på DE lyktene, men jeg syns at chrome angeleyes og klare blinklysglass er penest på e34 skal jo ha mørke grøftelys så det kan ikke bli for mye svart, med tanke på grillen Jepp dette blir en smaksak. Men er ikke i tvil om at du vil få et godt resultat! Et tips er å renovere støtlistene, det ser mye bedre ut når de er svart og ikke lys grå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No SwEaR Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 Lapin Kulta: Tusen takk Ja, emblemet skal vekk, har tenkt på det lenge men liksom aldri fått gjort det hehe .. Jeg har sett på DE lyktene, men jeg syns at chrome angeleyes og klare blinklysglass er penest på e34 skal jo ha mørke grøftelys så det kan ikke bli for mye svart, med tanke på grillen Jepp dette blir en smaksak. Men er ikke i tvil om at du vil få et godt resultat! Et tips er å renovere støtlistene, det ser mye bedre ut når de er svart og ikke lys grå Sant det håper på det da ^^ Har tenkt veldig mye på det, er noen små skjønnhetsflekker på listene også så de blir nok lakkert svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bratvold Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Driver du å disser chromegrillen min...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Enda en Martin med svart E34 520i med V8 front, konge bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå