M30bXx Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 ja. dette er ac-schnitzer racing sport typ-1. den tommy har bilde av er vel en ombygd acs racing sport typ-1.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 fikk bekreftet av bmw også at dette var orginale 3 delte. men altid noen som vet så veldig mye. men ytterst få som kaster seg på tilbudet... kan ikke skjønne det;) kan også infomere om at dei er solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 fikk bekreftet av bmw også at dette var orginale 3 delte.men altid noen som vet så veldig mye. men ytterst få som kaster seg på tilbudet... kan ikke skjønne det;) kan også infomere om at dei er solgt.. btw, stakkars trådstarter for her var det mye tullball. Hadde sånne selv på min 325 (e36) og de du selger er orginale AC Schnitzer racing wheels type II sånn som de skal se ut orginale. Eneste forskjell på de jeg hadde og de du har er at mine var i 17" og dermed hadde de en skrue mindre mellom hver eik (5 skruer mindre per felg). Her er ett dårlig bilde av mine felger: http://images.bimmers.no/files/utda9wof5midwgjuki0y.jpg AC Schnitzer lagde aldri noe type I for e36 da Type I er til Mini og heller ikek finnes i skrudd variant. Til e36 ble det kun levert Type II og Type III, derfra ble type II levert i endten alloy eller racing utførelse. Alloy er udelte felger og racing er tre delte felger. Racing type II ble aldri levert som to-delt. M3 fikk når den kom Racing type II i 18". Dermed er de du selger enda mer sjeldne siden de fleste racing type II er levert i 18" Her er hva du kunne/kan få fra AC Schnitzer: - Alloy type II - 17" og 18" samt til andre modeller i 16", 19" og 22" - Racing type II - 17" og 18" samt til andre modeller i 19" - Alloy type III - 17" og 18" samt til andre modeller i 19" - Racing type III - 18" samt til andre modeller i 19" og 20" eventuelle to delte racing type II er endten custum fra ACS eller fake og har ikke vært i serieproduksjon hos ACS. Samme med racing type II med 40 skruer per felg som ble nevnt her, mine i 17" hadde tot 25 skruer per felg, trådstarters felger i 18" hadde tot 30 per felg og annslagsvis gir dette 35 skruer per felg på en 19" felg som er det største ACS lagde av denne felgen. Nypris for ett par år siden var forresten i snitt nesten 10'000 per felg uten dekk for Racing type II i 18". Noe mindre for 8x18" og noe mer for 9x18" hos den daværende norsk importøren av ACS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg