Spiritus Sancti Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 3000, gamle som sto på Yngve sin e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 det der så ut som omd et bråker oe veldig. stemmer det? hvordan er lydbilde på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 er det dobble rør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 det der så ut som omd et bråker oe veldig. stemmer det? hvordan er lydbilde på den? Ingen aning. Spør M3 yngve her inne. Han har hatt den på bilen sin.. er det dobble rør? Ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Så det er bolt on på e46 328i? med dobble rør? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 Tror nok ikke det. Siden du har hjulbrønn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 hehe den kutter jeg vekk;) Men bare det passer sånn nesten så kan jeg bøye litt jern å ordne til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 Ja, da tror jeg det skal passe:) Ihvertfall ikke mye modding tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 ser ut som gruppe m anlegg. ? I tillfelle er det mer enn nok lyd;) Få tak i mer info, så blir det fort interessant for langt flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tim3 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 ikke dem beste tilsalgs bildene jeg har sett men . men for mer info må man høre med m3yngve ?? har du brukt eksosen selv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Jeg har ikke brukt den. M3yngve som har hatt den på bilen sin. http://www.bimmers.no/privmsg.php?mode=post&u=2962 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tim3 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 er den strøken eller ?er jo ikke så lett å se på bilde . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Den er strøken ja. Drar i militæret om ei uke. Da må den evt bli henta, eller så beholder jeg den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå