catos88 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 hei. jeg har bytta motor men nå starter den ikke den har: - bensin - luft - kompresjon men ikke - Gnist - det kommer ikke noe gnist ut fra coilen.. Noen Ider`??? - hvor skal jeg strarte`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 God nokk jording? kommer det strøm til coil? prøvd å bytte coil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
catos88 Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 jeg har ikke rørt coilen :S det er det som er så rart skal det være 12volt inn på den`? må måle ut på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 skal nok vere det ja er det bytta fordeler? evt. fordelerlokk? er "stiftane" i fordelerlokket utslitte kan det vere problem med å få gnist på pluggane.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 kan og vere så enkelt som pluggledninger/coilledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
catos88 Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 jess.. da får vi se.. må prøve ut på mandag.. det er alt som er igjen få gnist da er E30ën på veien igjen :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 det er bra Har du nokken bilder av e30n din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
catos88 Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 detter er min, har bytta motor nå. etter register ras Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Fin bil det der Aha, ja det er surt når sånt skjer Men Ascona Derimot, der skjer ingenting om registerreima ryker faktisk! der er det berre å få på ny så starter den å går nett som før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
catos88 Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 hm. jaha? er det klaring på 86mod. jeg fikk høre her på forumet at det ikke var. men jeg hadde ikke kompresjon på syl6. så måtte bytte motor uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 usikker på mod, men |Ole| her på forumet fekk seg eit registerras:) bytta berre å den gjekk som aldri før etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
catos88 Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 hm. jaja.. jeg skal se utover uka. skal nok skru at toppen for å se om det er noe skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 altså, på E30 vil eg tru det blir krasj, var ikkje det eg ville fram til er forskjellig fra bil til bil, men vertfall gamle golfer og ascona går/gjekk det bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå