Gå til innhold

bmw m5 s38b36 90 mod til salgs


kongharald
 Share

Anbefalte innlegg

ja er billig det.

jeg kan komme med noe som kan være årsaken til at du har lite respons på bilen.

den er VELDIG møkkete på bilde, som gir meg ett intrykk at bilen kan være sliten i kaross,lakk osv. annen farge på panseret?

interiøret ser heller ikke reint ut. dette gir jo ett intrykk til meg om at bilen ikke er tatt godt vare på. bakfangern "henger å slenger" på den ene siden.

gir kula? og badboy lykte greiene, har ikke peil på hva det heter engang.

har motor å kaross gått 369k? eller bare motor? eller bare kaross?

mine tips til deg er, riv av lykte senke greiene, vask bilen GRUNDIG heng opp bakfangern, å sett i en gammel brukt bmw gir kule el.lign. dette koster deg så og si ingen ting. :)

å så legger du ut nye bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en som skulle kjøpe den som absolutt måtte ha bilder av den og var sjuk akkurat da så hadde ikkje ork og vaske den og nå står den i garasje held på og bytte en pakning så skal ta nye bilder av den rein.. panseret er svart og kjøpte den med svart panser fikk ikkje med de orginale.. skulle gjerne beholt den men er så jevla dyr i drift og eg er arbeidsledig.. kjekkere når jobben var i behold og eg kunne bruke 60 liter for dagen utten prob :D men kom med bud er villig til og gå litt ned i pris om kjøper meiner dette er horribelt for denna bilen men ingen skambud takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg synes det er billig, men har prisa den lavt pga der e litt arbeid på bilen. Mend et virker som skremmer bort endel folk ja. Så har du jo idiotene som sier de skal hente bilen,men koker sammen en helt teit suppe og utsetter og utsette for at jeg som selger må omtrent svare at de ikke vil ha bilen likevell for dem... hehe. off topic der,sorry, men vist pokker fikk jeg ut litt frustrasjon!.

Lykke til med salget=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk for det.. har vert nokken henvendelser der folk vil bytte i biler til rundt 40 000 uten mellomlegg seie berre fint hade til dei.. var og en som ville kjøpe den for 40 000 han trengte berre karoseriet så derfor budet var så lavt.. og så har du de som vil bytte i en like dyr bil men eg vil ha mellomlegg så.. om ikkje det blir salg snart trur eg at eg levera inn skilta og plukker ut motor og bygger turbo når eg får meg en jobb igjenn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...