E30_Dale Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Ønsker å vite hva du tar for bare fremre fjørbein? Meget interresert i disse.
M3 Yngve Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 Ønsker å vite hva du tar for bare fremre fjørbein? Meget interresert i disse. Som jeg skrev, må sjekke tilstand og om de er skeive osv. Men kommer nok mest sannsynlig til å shine opp hele under stellet og selge det komplett. Men om jeg får et kjempe bud, så er alt til salgs.
NeonMuffler Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 pris på sideskjørta? Har kun det høyre, venstre er vekk. Du for komme med bud, så jeg tjener litt kr. hehe, ja det tokk av litt:P nei veit ikke jeg, skulle hatt begge da. veit ikke om noen andre?
M3 Yngve Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 pris på sideskjørta? Har kun det høyre, venstre er vekk. Du for komme med bud, så jeg tjener litt kr. hehe, ja det tokk av litt:P nei veit ikke jeg, skulle hatt begge da. veit ikke om noen andre? Bare Evo glassfiber til 1000 kr ink evo halv skjermer. Kan få kjøpe det evo glassfiber kittet og den hvite org luka mi for 2000,-kr.
Spiritus Sancti Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 pris på sideskjørta? Har kun det høyre, venstre er vekk. Du for komme med bud, så jeg tjener litt kr. hehe, ja det tokk av litt:P nei veit ikke jeg, skulle hatt begge da. veit ikke om noen andre? Har jo noen sett jeg.. Har du masse penger er di dine
M3 Yngve Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 Stolene selges til høyste bud. H-stol er det kun ryggen som må justers litt, V- må nok ha nytt under stell. Skinet er strøkent og ikke ned sitti puter. Så bare å komme med bud gutter.
raymond m Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Hello hvordan seer det utt under bilen da... jeg trenger noen deksler som står mellom bensin tankene.. og eventuelt hvis det er roll gardin bakk i orginale hattehyla....
M3 Yngve Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 ca pris på stolene? Har bud på 2000,-kr noe som er for lite. Har man slitene M-teck stoff stoler, setter man alt her over.
325ti Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 prøver igjen. hvordan ser lyktene ut? og er a stolpe dekslene hele.
M3 Yngve Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 prøver igjen. hvordan ser lyktene ut? og er a stolpe dekslene hele. Ja, de er hele, ei lykt som glasset er knust. Kommer flere bilder av ting jeg skal selge i kveld.
325ti Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 prøver igjen. hvordan ser lyktene ut? og er a stolpe dekslene hele. Ja, de er hele, ei lykt som glasset er knust. Da er girkassa, motor, bakrute med list solgt. Kommer flere bilder av ting jeg skal selge i kveld. Nærlys eller langlys? hva forlanger du for a-stolpe deksler og eventuelt lyktene ink frakt til ålesund?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå