M3 Yngve Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Skrevet Desember 17, 2009 Hvor mye skal du ha for kun førerstolen?? Ja, kan jo det, men da må jeg ha 2500,-kr. Kan få begge for 3000,-kr "maxis" du har PM. De listene er noe GS jass.
SSM Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Er verktøysettet komplett? Har du bilder av de man putter setebeltet i forran, knappen falmet?
M3 Yngve Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Skrevet Desember 18, 2009 Er verktøysettet komplett?Har du bilder av de man putter setebeltet i forran, knappen falmet? Verktøysettet er komplett og strøkent. De som sitter på stolen, de med røde knapper? De må jeg nok bruke selv tror jeg. Har solgt de som sto i min bil.
SSM Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Byr deg 200 spenn for verktøysettet etter nyttår, er ikke vits å postlegge noe nå i denne tida! Pokker og Mine er så falma og stygge at jeg må ha nye. Slik trekker ned på et Elegance treff
Stramvaier Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Byr deg 200 spenn for verktøysettet etter nyttår, er ikke vits å postlegge noe nå i denne tida!Pokker og Mine er så falma og stygge at jeg må ha nye. Slik trekker ned på et Elegance treff Farg dem opp med en skikkelig sprit tusj. Det er et rimelig alternativ og blir et greit resultat. Men så klart ikke like bra som et sett nye
SSM Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Hehe, det blir jalla løsning! Men funker kanskje... De koster ikke all verden med penger de da.
Stramvaier Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Det funker, men så klart det blir ikke helt 100.. Beste er jo så klart å bruke en liten slant og kjøpe et sett nye
M3 Yngve Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 Har fremre eksos og noe småtteri igjen.
frode andre Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 ønsker å kjøpe takkonsol vist den er støken og ikke solgt
M3 Yngve Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 ønsker å kjøpe takkonsol vist den er støken og ikke solgt Blir sendt i morgen vet du.
SSM Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Dæven Yngve, jeg har HELT glemt ut det verktøysettet.... :S MEN, har du instrumentet enda? Viss ja, er glasset på det relativt strøkent?
M3 Yngve Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Dæven Yngve, jeg har HELT glemt ut det verktøysettet.... :SMEN, har du instrumentet enda? Viss ja, er glasset på det relativt strøkent? Du er dæven du Larsen. Har verktøy settet enda, og speedone jeg har, må jeg se hvem jeg skal bruke selv. Det tar tid, for min M3 kommer ikke på veien for tidligs neste år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå