bmwe_e36 Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Hei jeg har slitt med rutemekanismen opp og ned på e36 coupen min. har lissom aldri funka. så skiftet jeg børstene på motoren dem var borte. og så monterte jeg og prøve rute heisen og sånn. men alt funka stikk motsatt av det det skulle. tok je og kjørte ruta nedover på knapen gikk den opp over. tok je opp døra så gikk den lille opp og ned mekanismen på ruta opp i stedet for ned. noen som vet hva feilen kan være? fant ikke ut noe selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zomax Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 no har eg ikkje sett inni døren sjølv. men prøv å bytte om på pluss og minus på ledningene inn på motoren, viss det lar seg gjøre. for motoren har vist feil polaritet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 skulle ha gjort det. men kontakta paser bare en vei. men kan jo henne det er fikla med strømmen før den da. får ta i ser det meste en dag og sjeke kabler og kontakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 hvis ruta gikk riktig vei før du bytta børster så er det du som har satt sammen feil tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 har aldri funket da jeg har hatt bilen så vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Kan jo i verste fall bare snu knappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 har gjort det nå i mellom tida da;) men er litt kjett at den senke mekanismen går opp i stedet for ned da. så må finne ut av det etter vært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå