Marius_e30 Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2010 Halloen!Jeg har noen BBS rc felger om du er interisert. Er ikke strøkne felger. Kan sende bilder til deg om du er interisert. Hei du! Ja kan være intressant det, send meg bilder og litt info på pm, så tar vi det videre der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Hvor i Skien holder du til? Har noen ACS Type II kopier, og E39 M5 kopier, og kunne gitt deg noen kroner i mellom? Disse er perfekte for en E34! Felgene jeg har er ikke strøkne. Litt kast i begge setta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Hvor i Skien holder du til? Har noen ACS Type II kopier, og E39 M5 kopier, og kunne gitt deg noen kroner i mellom? Disse er perfekte for en E34! Felgene jeg har er ikke strøkne. Litt kast i begge setta hei, jeg er dessverre ikke så interessert i de felgene du har. holder til rundt flyplassen i skien, uten at jeg vil si akkurat hvor her ute;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Den er god vettu. ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 buump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkr.sand Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Hvor mye skulle du hatt for disse lakka senter hvit å polert kant å levert til passe E30 M3 med mest mulig kant både fremme å bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 prisen varierer litt med hvor brede kanter osv, men noe rundt 15000 kan jeg tenke meg. men jeg lurer litt på om jeg skal beholde dem og bruke dem på den bruksbilen isteden. men kommer det inn et godt bud, blir det vanskelig å holde på dem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå