vrossi46 Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Beklager off topic.. mn er det bara meg, lr er spax ikkje på nettsiden deres.?
Pitstop Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Beklager off topic.. mn er det bara meg, lr er spax ikkje på nettsiden deres.? Til hvilken Bmw modell er det du vil ha spax sett til da?
Leadfoot Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Blir det noen oppgraderinger under panseret også?
vrossi46 Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Beklager off topic.. mn er det bara meg, lr er spax ikkje på nettsiden deres.? Til hvilken Bmw modell er det du vil ha spax sett til da? var til e90 320d 06 eg tenkte..
Morgan GS Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Skrevet Desember 16, 2009 Blir det noen oppgraderinger under panseret også? Njee blir ikke M3 motor i hvertfall .. hehe trur nok den blir standard der , kansje litt carbon deler
Tony Soprano Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Har dere en kommet frem til en prisantydning når denne er klar for salg ?
Morgan GS Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Skrevet Desember 21, 2009 Har dere en kommet frem til en prisantydning når denne er klar for salg ? Nei ikke enda , blir vel et regnestykke når den er ferdig , og da får vi litt mere oversikt over kostnadene ++ Men skal ha den i Butikken først
Morgan GS Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Skrevet Desember 21, 2009 Da kom Eksosen inn på lager. Dette anlegget er spes laget for M3 fangerkittet til E-90 som vi bruker på denne bilen. BRA Finnish !!
Tore Diesel Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 Dette tror jeg blir bra Morgan Eksosen så bra ut også!
SteffenM2 Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 Når får vi se noe touring action? Kunne godt tenkt meg og fått en prosjekt tråd på det prosjektet også jeg? Kommer dette eller?
Morgan GS Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Skrevet Desember 21, 2009 Når får vi se noe touring action? Kunne godt tenkt meg og fått en prosjekt tråd på det prosjektet også jeg? Kommer dette eller? du kan jo bruke eksosen,fronten,sideskjøtene og bygge om støtfangeren bak så har du litt å begynne med
Morgan GS Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Skrevet Desember 21, 2009 prøvde carbondekslet som skal på frontfangere hmmmm blir nok en hard nøtt å knekke da det var større frskjeld på denne fronten og m-tech gitt. mulig vi må lakke litt i carbonsvart i fronten og skygge lakke den fargen litt opp på carbon panseret. time vil show. MEN NÅ HAR GUTTA PÅ GS KAROSSERI JULEFERIE !!!
Morgan GS Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 Da er jule ferien over hos GS karrosseri å gutta er igang med bilen igjen kommer nok bilder , oppdatt snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå