eeikenes Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Ser ut som denne blir bra Fyr på kommer til og bli kjekt å se denne når den står færdig
Morgan GS Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 Da kommer det noen bilder av siste arbeide som er utført Tatt ned fra jiggen , montert hjuloppheng og tatt hjulkontroll , blir en kontroll til etter senkingen Begynt Eksos montering , ser ut til å passe meget bra , må lage et på kroker til gummi, og en rør overgang fra det orginale ( 20 cm ). På andre motorer en denne så vill det nok gå rett innpå eksosen . Trur denne bilen blir rå
Morgan GS Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 Set flott ut ditta jaa slikt som ungdommen lika hey hey
RoaldJ Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 rar løysning på det vestre røyret som kom ut fra sida, i steden for å gå rett ut på sida av den andre. men det blir råååått! edit... noe me lyden å gjøre kansje?
Clerion Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Set flott ut ditta jaa slikt som ungdommen lika hey hey
Morgan GS Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 flere bilder Nytt frontstykke , motorfester og toppdeksel er kommet på .
gkw89 Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Litt OT, men hvorfor finner jeg ikke K-sport produkter på hjemmesiden deres
Deep Dish Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Har faktisk ikke fått med meg denne tråden.! Blir grom når den er ferdig, ingen tvil om det.! Tror ikke det blir noe problem å bli kvitt den etter den har gjort jobben som utstillingsmodell... Rart eller dvs mye billigere for dere at ingen airbager som ble utløst i smellen.!?
Morgan GS Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Litt OT, men hvorfor finner jeg ikke K-sport produkter på hjemmesiden deres gå inn på tilbehør og ekstra utstyr -- bremser -eller gatebi/rally ...
Morgan GS Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Har faktisk ikke fått med meg denne tråden.! Blir grom når den er ferdig, ingen tvil om det.! Tror ikke det blir noe problem å bli kvitt den etter den har gjort jobben som utstillingsmodell...Rart eller dvs mye billigere for dere at ingen airbager som ble utløst i smellen.!? Smellen på bilen var mere i hjulopheng/side , men hadde det truffet i rammevanger e.l så ville det nok ha godt noen airbagger . men så klart jo mindre jo bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå