Erik89 Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Har fire Hakkapeliitta dekk uten felg som jeg ikke trenger lenger. Planen var egentlig å bruke dem selv, men så fikk jeg en tidlig julegave av mor og far. Har brukt dem frem til nå og jeg er fornøyd 195/65 15" Kom med bud! Mønsterdypda er på 7mm og 5mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Hvor gamle er dekkene?? Er det bra med mønster igjen? Også er det greit å vite om det er pigg eller ikke ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Jeg vet desverre ikke hvor gamle dekkene er, men det er mye mønster igjen og det er uten pigg. Har kjørt med dem på snø, slafs, og regn..og personlig så synes jeg de fungerte utrolig bra i alle veiforhold. Kommer meg lett opp en svingete bakke hos meg, som er litt småstygg når det har lagt seg snø. Som sagt så hadde jeg brukt dem selv om ikke jeg hadde fått nye i gave. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Du kan sjekke når dekkene er ifra ved å sjekke produksjonsdato. Hvis du går inn på denne siden: http://ssl.delti.com/dekkonline/reifennews.html så ser du hvor du sjekker produksjonsdato. Fint hvis du kan måle mønsterdybde på dekkene også ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Verdt å nevne er at Nokian Hakka er kvalitetsdekk av ypperste klasse som varer mye lenger ved riktig lagring enn billigdekk. Så det trenger ikke ha noen betydning om disse ikke er helt nye. kjører på Nokian Hakka selv og det er helt konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Veit at det er bra dekk, har kjørt med det selv på tidligere biler! Uansett så må jeg vite om det er godt igjen med mønster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Jeg kan få målt mønsterdypda for deg imorra Vært i Danmark, så har ikke hatt muligheten for å svare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 bump. Skal prøve igjen imorra med mønsterdypda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Mønsterdypda er på 5mm og 7mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonanko Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 pris antydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 pm sendt. Bare å komme med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 Ingen som har lyst på bedre vinterdekk enn det de allerede har? (for dere som kjører med dårlig dekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 prisantydning?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå