Bruce91 Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 dette er sikkert spurt om før og beklager til dere som er lei av å svare på dette men er det mulig å få godkjent en E34 som det er originalt 170 hester i når det er bygd turbo i den og rundt 250 hester`? takknemlig for alle svar:P også en ting til....er det plass til turbo her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 For å få svar på dette MÅ du sende søknad til Statens Vegvesen med søknad om ombygging. Og ja, det er plass til turbo der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Men det burde gå fint å få godkjent sånt teknisk sett på E34 da hvis en bruker E34 M5 bremser og understell da dette går jo til 315 gamp (3,6) og 340 gamp (3,. Men selvsagt trenger det ikke å være lett å få en turbokonvertert bil godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bruce91 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 kjempe da ringer jeg de i morra og hører hvordan jeg kan søke om det og om det er eventuelt noe annet jeg må bytte takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 gi beskjed om åssen dette gikk da. har nemlig handla inn deler til turbo bygg av min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bruce91 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 hehe skal prøve å huske det er det en E34 du også har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 M5 bremser er DYRT 540 bremser holder 5000 kroner ca hele veien rundt NYTT.. Menneh Jeg har nå en 91 mod jeg skal sette turbo på fikk beskjed om å glemme det pga katalysator... Umulig å komme seg rundt dette? Har en 2.0 som skal konvertere til 2.5Tic med ca 300 hester... 24 v seff hvis noen kan ai meg hvordan jeg skal få det godkjent med utslipp så si fra. Til trådstarter beklager for at jeg tjuvlånte topicen din;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bruce91 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 M5 bremser er DYRT 540 bremser holder 5000 kroner ca hele veien rundt NYTT.. Menneh Jeg har nå en 91 mod jeg skal sette turbo på fikk beskjed om å glemme det pga katalysator... Umulig å komme seg rundt dette? Har en 2.0 som skal konvertere til 2.5Tic med ca 300 hester... 24 v seff hvis noen kan ai meg hvordan jeg skal få det godkjent med utslipp så si fra. Til trådstarter beklager for at jeg tjuvlånte topicen din;p går greit det vet du fikk jo vite litt mer uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 m5 bremser er ikke så dyrt.. 3-4k så får du rundt hele bilen.. jeg selv ga 2000 for mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bruce91 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 m5 bremser er ikke så dyrt.. 3-4k så får du rundt hele bilen.. jeg selv ga 2000 for mine hvor kjøpte du dine? bare sånn at jeg vet det om jeg skal bygge turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 kjøper de brukt, hvertfall kaliperne, nå kjøpte jeg mine med skiver og klosser rund baut, som var helt ok stand. har hvertfall kjørt i hele sommer med de.. bremseskivene koster litt nye til m5, men er viktig med bremser så er jo kjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 kjøper de brukt, hvertfall kaliperne, nå kjøpte jeg mine med skiver og klosser rund baut, som var helt ok stand. har hvertfall kjørt i hele sommer med de.. bremseskivene koster litt nye til m5, men er viktig med bremser så er jo kjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bruce91 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 ok jeg får bare se hva jeg finner takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Altså hvis du er ute etter 250 hester er m5 bremser lite vits når du kan kjøpe nye kalipre og nye skiver hele veien rundt for ca 5000 kroner som holder til 280 hk+ Men igjen hvis noen veit hvordan jeg skl f godkjent en 2.5 turbo si fra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Lite vits? Det første jeg ville oppgradert på en bil er bremser. Min bil - Alpina b10 biturbo har STORE bremser orginalt, alikevel skal jeg montere større. De går lett varme, og de er større enn M5. Bremsene går ikke etter antall hester, men fart, vekt og hvordan du kjører.. 540 bremsene er bare tykkere enn skivene en 520 allerede har. også er de ventilerte bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå