Gå til innhold

får en godkjent en E34 med 250 hester med turbo?


Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er sikkert spurt om før og beklager til dere som er lei av å svare på dette men er det mulig å få godkjent en E34 som det er originalt 170 hester i når det er bygd turbo i den og rundt 250 hester`?

takknemlig for alle svar:P

3hxjcx8ttotiao7ozn4r.jpg

også en ting til....er det plass til turbo her?:P

yufoq09lqowr3de3av63.jpg

dhguvsqavynrnv8tjy3s.jpg

Skrevet

Men det burde gå fint å få godkjent sånt teknisk sett på E34 da hvis en bruker E34 M5 bremser og understell da dette går jo til 315 gamp (3,6) og 340 gamp (3,8).

Men selvsagt trenger det ikke å være lett å få en turbokonvertert bil godkjent.

Skrevet

M5 bremser er DYRT 540 bremser holder 5000 kroner ca hele veien rundt NYTT.. Menneh

Jeg har nå en 91 mod jeg skal sette turbo på fikk beskjed om å glemme det pga katalysator...

Umulig å komme seg rundt dette?

Har en 2.0 som skal konvertere til 2.5Tic med ca 300 hester... 24 v seff hvis noen kan ai meg hvordan jeg skal få det godkjent med utslipp så si fra.

Til trådstarter beklager for at jeg tjuvlånte topicen din;p

Skrevet
M5 bremser er DYRT 540 bremser holder 5000 kroner ca hele veien rundt NYTT.. Menneh

Jeg har nå en 91 mod jeg skal sette turbo på fikk beskjed om å glemme det pga katalysator...

Umulig å komme seg rundt dette?

Har en 2.0 som skal konvertere til 2.5Tic med ca 300 hester... 24 v seff hvis noen kan ai meg hvordan jeg skal få det godkjent med utslipp så si fra.

Til trådstarter beklager for at jeg tjuvlånte topicen din;p

går greit det vet du :wink: fikk jo vite litt mer uansett :P

Skrevet
m5 bremser er ikke så dyrt.. 3-4k så får du rundt hele bilen.. jeg selv ga 2000 for mine

hvor kjøpte du dine?

bare sånn at jeg vet det om jeg skal bygge turbo :P

Skrevet

kjøper de brukt, hvertfall kaliperne, nå kjøpte jeg mine med skiver og klosser rund baut, som var helt ok stand. har hvertfall kjørt i hele sommer med de..

bremseskivene koster litt nye til m5, men er viktig med bremser så er jo kjekt...

Skrevet

kjøper de brukt, hvertfall kaliperne, nå kjøpte jeg mine med skiver og klosser rund baut, som var helt ok stand. har hvertfall kjørt i hele sommer med de..

bremseskivene koster litt nye til m5, men er viktig med bremser så er jo kjekt...

Skrevet

Altså hvis du er ute etter 250 hester er m5 bremser lite vits når du kan kjøpe nye kalipre og nye skiver hele veien rundt for ca 5000 kroner som holder til 280 hk+

Men igjen hvis noen veit hvordan jeg skl f godkjent en 2.5 turbo si fra:)

Skrevet

Lite vits? Det første jeg ville oppgradert på en bil er bremser.

Min bil - Alpina b10 biturbo har STORE bremser orginalt, alikevel skal jeg montere større. De går lett varme, og de er større enn M5. Bremsene går ikke etter antall hester, men fart, vekt og hvordan du kjører..

540 bremsene er bare tykkere enn skivene en 520 allerede har. også er de ventilerte bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...