545haj Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Hei, jeg har skaffet meg en m102 motor , og jeg lurer på om ledingsnettet på den er det samme som på m30b28 (som står i bilen nå?) Skal bilen fungere om jeg bare kobler m102 hjernen på m30b28 ledningsnettet? greit å vite så kanskje jeg slipper å bytte hele nettet håpe dere forstod hva jeg mente Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
545haj Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Det er ikke likt. Hvorfor kan du ikke la M102 ledningsnettet være på motoren???? Er jo mere jobb å rive av ALLE kontakter og drit enn å bare koble til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
545haj Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 På bilen så er det ledningsnett til m3028. Jeg skal ha ned m102 motor. Så jeg lurte på om jeg kunne hive den ned uten å forandre på noe av det elektriske som sitter i bilen nå? men når jeg først begynner så er det vel like greit å hive ned ledningsnettet som tilhører motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 nei det går ikke. du må bruke hjerne og alt ifra m102.. bare å koble. er fort gjort det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Det du må koble om er de tre kablene ved hjernen.. mener de har samme farger, og resten ved sikringsboksen, dette er VELDIG enkelt.. om du ikke forstår, så ta et par bilder og jeg kan veilede deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
545haj Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Jepp, det kan jeg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå