bmw-mads Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 nå begynner jeg og bli dritt lei bilen min : ( jeg fikk den til og gå for lenge siden, med VELDIG slapp fjær på lmm-en. så fant jeg ut at jeg skulle prøve og bytte lmm. og etter det så starter den ikke. har prøvd med begge lmm-ene. det er en m43b18. hvor mye koster det for en bytte motor ca? :s
bmwkizn Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Du trenger nok ikke å bytte motor fordi om den ikke startet etter Lmm bytte. Se over engang til i kontakten f,eks om det er noe som mangler der osv..
bmw-mads Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 har kjørt feilkode osv. MANGE ganger :S og null feilkoder :S bytta tilbake lmm å, uten hell.. prøvd det meste.. men uten en eneste feilkode og gå etter så blir det fort dyrt og bytte deler i fleng uten noe lykke :S
microkypex Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Hei motorn skal starte å gå i nød program når lmm er trekt ut eller defekt. En go kjøre regel med feil søking av motor er: 1 sjekk etter gåen sikring 2 Ta ut en tennplugg å sjekk om den er våt etter å ha filt på startern en stund. (våt plugg kan være at den ikke vil gi gnist. Tør plugg ingen bensin) 3 sjekk at det er gnist i pluggen Det er som oftest en av di delene som svikter når en motor ikke vil starte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå