325demon Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Har vært sett på et par biler, men den ene luktet parfyme, sikkert vært forsøkt å sjule røyk lukt. og den andre luktet rett og slett forjævlig. Men kunne få de billig da. Er det noen mulighet å få fikset det? Å få bilen til å lukte som ny igjen uten å skifte intriør. Det er skinnseter og stoff tak.
m5_klaus Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 har hørt det funker å legge et helt nytt dekk i bilen noen dager. Vask og støvsug bilen så bra som mulig først.
johnny120000 Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Bruk en rensemaskin som spyler og suger vann,det hjelper med litt klor i vennet i tillegg til shell tekstilrens.
325demon Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 Tenkte å levere den til rens. Men er man garantert å få bort lukta?
bmwkizn Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Du kan prøve Meguiars odor eliminator. Den tar en del lukt..holder med et par spruter fram i bilen,og et par baki..Men det er viktig å rengjøre bilen inni først da
Tommy Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Du blir ALDRI kvitt røyklukt, og lukt fra dyr i bil, uten en skikkelig demontering, dyprens, og skifte av taktrekk. Lukta blir borte en stund, men på fuktige og varme dager kommer den tilbake. Kjøp en røykfri bil.
325demon Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 Du blir ALDRI kvitt røyklukt, og lukt fra dyr i bil, uten en skikkelig demontering, dyprens, og skifte av taktrekk. Lukta blir borte en stund, men på fuktige og varme dager kommer den tilbake. Kjøp en røykfri bil. Takk for tipset, kunne lett kjøpt katta i sekken der:S Det må jo være en grunn til at de ikke har gjort noe med det selv ja...
Lars89 Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Mange som ikke bryr seg... Hadde inne en bil på jobb i dag med masse hår, jord, støv og røyk. Var også installert flere søppelbøtter osv... Skjønner ikke hvordan folk holder ut. Holdt på å besvime...
Hawkon88 Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Greit nok at folk røyker i bilene sine, men det jeg ikke forstår- er at dem røyker med vinduene igjen- uten å lufte ut etterpå, og legger sneipene i askebegeret.. Å ha bosspann i bilen syns jeg er praktisk,- bare ha pose i det, og tømme det ofte..
325demon Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 Greit nok med wunderbaum i en bil til 10-20000, men det blir litt for dumt i en e46 syns jeg.
microkypex Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Hei ett godt tips Sett ett glass med ren eddik i bilen og la det stå over natta. Vask bilen grundig dagen derpå da burde det meste forsvinne. Eddik gassen løser opp det meste av nikotin å andre div ulumskheter:D
Muren Motorsport Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 http://www.optbilpleiesenter.no/luktfjerning.htm
marius-82 Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Kjenner en som leide en ozon maskin. Lukten forsvant. Den maskinen fungerer
Tommy Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Kjenner en som leide en ozon maskin. Lukten forsvant. Den maskinen fungerer Nytter ikke, lukten kommer tilbake. Det er såpass mye biler til salgs, at det ikke burde være noe problem å finne en som ikke har blitt brukt til gasskammer.
325demon Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Ja tror ikke jeg tar sjansen å kjøpe den, virker som om jeg kan få den 30000 billigere men.. Fristende, men får la være:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå