spruddel Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Tenkte bare å legge ut noen bilder av veggen til en kompis. Er E24Bimmer628Csi som har malt Beklager sykt små bilder, da disse bare er tatt fra cam, men skal ta ordentlig bilde av det senere
Glenno Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Tøft . Brukte han prosjektor for lage rissene?
bmwkizn Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Så stilig ut det der. Selv har jeg ikke villa hatt det på stua men. Heller kjellerstue eller garage. Men tøft at han har gjort det da Så ut som det var bra tegna å.
spruddel Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 Det er ikke hans leilighet da. Er i leiligheten til en kompis av oss. Og han har ikke lappen selv engang, og er ikke BMW-entusiast engang. Men han liker selvfølgelig BMW. Har ikke så mye valg når han er venn med E24Bimmers628Csi og meg Også har han malt en seilbåt på den andre veggen sin. Mere der hans hovedinteresse er.
FredrikE24 Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Bedre bilder Felgene er malt med alu. farget maling med flakes prøvde å få fram krysseikene på felgene, alt er malt for hånd.
FredrikE24 Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 kosta maks en hundrings for det kunstverket der sånn Fargen er eksakt lik som på min E24
spruddel Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 Ser felgene har fått seg noen bulker Fredrik? Er ikke sånn på alle E24 vettu Neida, synes det ble bra jeg. Vanskelig å få det helt perfekt for hånd.
FredrikE24 Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Det er sykt vanskelig på frihånd! Prøv med penn og papir uten passer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå