knut811 Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Bor i hallingdal jeg... Felgene ser veldig bra ut... 1 er heelt ny... To er helt strøkne... Og de to bakfelgene er deesverre bittelitt ripa opp helt på kanten, men må jo helt innpå de for å se dette... Og alle felgene er seff helt rette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut811 Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 han som sa han skulle ha felgene kom vist ikke å henta de igår allikevel, skulle tenke på det til idag!. Så dermed er det fortsatt mulig å komme med bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Veit du ca frakt? Må sendes til Ålesund Er veldig int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 budet mitt på 5500kr står det. Kan hente de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianvi Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 hvor er hallingdal? jeg bor nær oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut811 Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Blir nå henta av en fra oslo i morra kveld for 6800:) Så sant ingen andre vil gi no mer så forsvinner de da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 da er det alle fall en som får utrolig rimelige felger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut811 Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 Da var felga solgt, og gjenstår bare å si: Grattis med nye felger BMWe30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg