Jarkko Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Måtte la bilen stå på jobben i går, for da jeg kom opp til bilen så den litt skakk ut Merket ikke noe på vei til jobb, så tror nesten dette har skjedd mens den stod parkert. Det var da allerede så mørkt at jeg ikke klarte se noe innlysende galt, og orket ikke engang å begynne tenke på å få den tauet hjem, så knipset et bilde, og ringte dama for å bli hentet Noen idéer om hva som kan være galt her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Defekt topplager, knekt fjør eller fjørskål (den fjøra hviler på). Hvis bilen ikke er senket fra før ser du nok feilen rimelig lett hvis du jekker den opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_740_e38 Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Er bare å finne frem jekken ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarkko Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Heh! Om jeg klarer å få inn jekken under bilen da Får se hva jeg får til i lunsjen i morgen... om det da ikke regner! Begynner å bli så lei av den bilen at jeg kanskje heller bare skulle kjøpt en ny? Noen som har en ener med hengerfeste og litt utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 For å se på den positive siden så fant du i hvertfall ut hvor mye du bør senke fronten Så jo ganske så bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 For å se på den positive siden så fant du i hvertfall ut hvor mye du bør senke fronten Så jo ganske så bra ut... +1 Tenkte på det samme når jeg så bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Jeg hadde bare beholdt den slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Haha, enig med de 3 over her - slik den skulle vært! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 jeg har bilen min san. demperene er defekt å bilen min spiser både dekk og skjermen på passasjersiden. så er lite økonomisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Jeg har og min sånn. Demperne er fine de og bilen spiser bare dekk på innsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarkko Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Prøvde fullt rattutslag på parkeringsplassen etter jobben og da den hverken laget ulyder eller gikk inn i skjermene selv om demperen var helt klint sammen, så bestemet jeg meg for å kjørte bilen hjem. Det var overraskende udramatisk å kjøre den slik den var, og selv om jeg stålsatte meg for hver hump i veien så var bilen nesten like behagelig å kjøre som den alltid har vært Fjæra ser knekt ut, men skal få "mekanikkeren min" til å sjekke før jeg bestiller noe som helst. Det er et mindre mirakel at fjæren ikke har tatt knekken på ledninger til ABS følere eller bremseslanger/rør når den har blitt utløst Er jeg heldig så slipper jeg unna med kun bytte av selve fjæren. Bytter nok begge samtidig så slipper jeg å gjøre samme jobb på høyre side om 3 uker Billigste jeg har funnet er hos Schmiedmann.no (500kr pr. stk) men dersom det er noen her som klarer finne noen enda bedre, så gi meg et hint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Hehe, man burde også alltid bytte ut fjærer/dempere på begge sider når man først er i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Jepp, du bør absolutt bytte på begge sider. Men senk den så den blir like lav som på bildet, var rått:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå