Petter`n Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Selger ett nytt og ubrukt Xenon kit H7. Merke: Vvme Watt: 35W Kelvin: 6000K Pris: 350Kr + Frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 400,- inkl. frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 400,- inkl. frakt Kjøper betaler frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Er dette slimballast eller vanlig? Er det bare å koble opp trenger ikke noen flere deler/kabler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Er dette slimballast eller vanlig?Er det bare å koble opp trenger ikke noen flere deler/kabler? Standard kit er vanlig (stor) ballast. Det du trenger til oppkobling ser du på bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 Er dette slimballast eller vanlig?Er det bare å koble opp trenger ikke noen flere deler/kabler? Det ensete jeg vet du trenger extra er noen nye pæreholdere. Hvis ikke går det vel ann å bygge om de orginale. Xenon pæreholdere koster vel rundt 150kr tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Pæreholder? På min var det bare plug and play. Null stress. Trengte ingen pæreholder på min i hvertfall. Vet ikke med andre biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Dette er et H7 kit? Passer alle biler med H7 sokkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Dette er et H7 kit?Passer alle biler med H7 sokkel. Er H7 ja. På min E46 så måtte jeg enten bygge om de orginale pæreholderne eller kjøpe ferdig modifiserte holdere. Sikkert enklest å kjøpe ferdig modifiserte holdere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå