Gå til innhold

Velholdt 00 E39 520iA med motorhavari selges.


Nytern
 Share

Anbefalte innlegg

Legger ut denne for faren min, paster det jeg allerede har skrevet om bilen i teknisk-tråden her på forumet:

Bilen i seg selv er veldig velholdt, absolutt ingenting annet galt med bilen.

Den mørk grønn med krem skinninteriør. Bilen har gått 216.000km, nye bremseskiver/klosser. Alt teknisk er ellers 100%. Automatkasse girer silkemykt! Karosseriet er også veldig bra, ingen rust/bulker e.l.

Han hadde tenkt seg 60.000,- for bilen som den står. Som sagt, det eneste den trenger er en annen motor/overhaling av eksisterende.

Bilen står hos faren min på Nøtterøy.

Det skal nevnes at bilen hovedsaklig er langkjørt de siste 100k km. Han pendlet mellom Hov og Nøtterøy med denne ei god stund, rant på endel km i denne perioden. Det var ingenting galt med bilen før dette plutselig skjedde, verkstedet som har sett på bilen mener han må ha kjørt i en dyp vanndam e.l. Veiv er ihvertfall bøyd med alt dette medfører.

Dette må være et kupp, skaffer en byttemotor til 5-10lapper har man en forholdsvis ny E39 som kommer til å holde i maaange år.

f99z22h4a86gygjl76ea.jpeg

uvl9r2d1j8vhx8dqf1oz.jpeg

3cn7r97hybk9axtl9sul.jpeg

vx9tvdu3ltxa85xxbuyj.jpeg

zxi5nbixwea5didsxm15.jpeg

02iqpj6grz060gm0ca4w.jpeg

blwar1vrouy7r81edwsp.jpeg

2zba54rj5u5yniqghu23.jpeg

rf8ktc8pbyra2sbxh8v8.jpeg

axk5k0e89rtb10ndru8z.jpeg

f7rkebbwhv5lwu7z9h1h.jpeg

a8l9jbi3i3s6ywk5pqel.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har sjekka opp litt om Bilen , Feb 2010 Er det Eu-Kontroll + Det Som må Til nå ( Motor Bytte ) Noe som jeg har fått pris på 19500kr ink motor noe som jeg synes er en grei Pris . Ser å det er Gjeld på Bilen hva er den riktige sumen der ? Så Pga av Disse tingene sier jeg 50 000 kr , budet gjelder til kl 23:59 i Kveld

Årsmodell: 2000 Medeier: Ja

Forrige EU kontroll: 26.03.2008 Neste EU kontroll: 28.02.2010

Bruktimportert: Ja Førstegangsregistrert: 30.11.2000

Drivstoff: Bensin Girkasse: Automat

Hjuldrift: 2 hjulsdrift Farge: grønn

Effekt: 149 hk (110 kw) Egenvekt: 1600 kg

Vognkort: Ny type

Informasjon fra Det Sentrale Motorvognregisteret, levert av ErgoGroup AS

Sum registrert pant og heftelser i løsøreregisteret : Kr. 109 890,00 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er igjen 57.000,- på lånet. Derfor prisen, han vil helst gå i 0. Lånet blir selvfølgelig betalt ved kjøp. Da betaler kjøper bare summen direkte til banken, så er man sikker på at alt går rett for seg.

Mitt råd til deg er at du ringer han på tlf: 95220680 så dere får avtalt et møtetidspunkt, er rimelig sikker på at du mener bilen er verdt pengene om du får oppleve den live :)

Dette er jo allerede et kupp, forstår selvfølgelig at det fort blir endel kr om en skal sette bort jobben med motorbytte.

Spesielt hvis en kan skru selv er dette et godkjøp.

Kan nevnes at den starter, den har det bare ikke helt godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...