kendro Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 ja feite hjul min bil med de på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 vis du ikke får solgt disse med det første, kommer jeg til å kjøpe de på nyåret : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kendro Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 ok. men er første mann til mølla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Hva er ET på disse? Hvilken bil har de stått på, og er det noe spes med skrammer osv på de? Jeg vurderer mellom 19" eller 20" til en E61.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kendro Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 titta bak felgen etter ET men fant det ikke... skal ta en titt til imorra.. burde stå der. venstre felg foran har noen små skraper men syns nesten ikke. trur du må ha spacer. ble brukt 15mm foran og bak på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kendro Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kendro Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2009 julebump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 fikk ikke ringt deg... er sugen, men må nesten se bedre bilder av evt skader på de... ikke så morro å kjøre omtrent ny bil med felger som har mye sår... flere bilder :)og, god jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4sjefen Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Hei. Er veldig Int i felgene. Har en 525 m pakke E61. Skulle passe det m litt spacing?? Hvilken type dekk? Jørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kendro Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2009 ja jeg brukte spacere. mener det var good year og falken dekk på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4sjefen Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Er det bra m spor i de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kendro Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2009 ja er masse spor igjen. men venstre framhjul har gått med ei dårlig bærekule så dekket er litt mer slitt på innsiden, holder fint en sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4sjefen Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Da blir det handel. hva er høyeste bud? Jørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kendro Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2009 ikke kommet noe bud. send meg en pm så blir vi nok enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kendro Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 bump! ikke solgt enda gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå