matsn Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 jo disse passer ivertfall fint til e46. jeg hadde akkurat samme sort felger på min e46 senket max og litt valset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Tror innpresset på disse er rundt 40, og da vil det gå fint på din E91 touring med dekkene som sitter på. E39 kjører jo med rundt 20 i innpress da, når de spaces ut 10 for og passe så må vel det tilsi at det er rundt 30. Men det er 3 serie felger, veit ikke hva innpresset er på de jeg. Trur hvertfall de felgene der er til 3 serie e90 og e91, e36 og e46 passer de nok ikke på... Jeg har sjekket og de produseres kun i to forskjellige innpress til Bmw: ET20 til 5-serie og ET40 til 3-serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh.e90 Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Tror innpresset på disse er rundt 40, og da vil det gå fint på din E91 touring med dekkene som sitter på. E39 kjører jo med rundt 20 i innpress da, når de spaces ut 10 for og passe så må vel det tilsi at det er rundt 30. Men det er 3 serie felger, veit ikke hva innpresset er på de jeg. Trur hvertfall de felgene der er til 3 serie e90 og e91, e36 og e46 passer de nok ikke på... Jeg har sjekket og de produseres kun i to forskjellige innpress til Bmw: ET20 til 5-serie og ET40 til 3-serie men tror du det passer rett på med den dimmen som er på dekkene, eller må jeg bytte dekk også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Har du disse fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ohm1000k Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Hei.. Er de solgt, og hvor i landet befinner de seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kendro Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 har de enda. men ser ut som de blir solgt ikveld. hjula ligger i oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Si ifra viss de ikke blir solgt da, for da skal jeg ha de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå