Bmw_e39 Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Bilen min vil ikke åpne eller lukke seg på fjernkontrollen, funker fint og åpne den med vanlig nøkkel, noen som veit hva dette kan være? Den andre tingen er at jeg får ikke slått av vindusviskerene, når hendelen står i stillingen der det vil si at de skal stå stille så sviver de fortsatt. Har regnsensor, veit ikke om det kan forklare noe mer, men noen som har vært borti dette før? Takker på forhånd for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 Opp og hopp!!! Hjelp (a) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Har du bytta batteri i nøkkelen? Kan være "viskereleet" som er problemet. Søk etter det her på forumet så finner du info... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 ingen av nøkkelene funker, og når jeg trykker så lyser det rødt i den lampa på nøkkelen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Opp og hopp... Ingen som har noen idé eller kan komme med noe tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Har du prøvd å programere nøkkelen på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Har ikke det, men det er begge nøkkelene som ikke funker, trudde mer at feilen lå i bilen et sted jeg da? Funka fint med begge fram til her en dag jeg kom ut, da var det dødt... Det med viskerene skjedde også plutselig, for og få stoppa de tar jeg ut sikringen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå