bmwkizn Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Nei. Men vurderer du den der så ta av AC shnitzer merket på siden. Passer ikke helt på en bil med M-fanger og M-felger. Men så ut som en pen bil da
hst Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 har kjøpt den til dattera mi og fikset den opp.lurte på om det var noen gamle eiere her inne på forumet
-Roger- Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Lurer på om jeg kjenner igjen skiltnr.. Kanskje den har gått i nordhordland en stund? Er det en plommerød originalfarge på den?
Tomsti Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 den her har vel ligget ute ganske lenge? Med en DVD-skjerm inni?
-Roger- Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Da Kjenner jeg en som hadde den i en del år.. Var veldig pen bil, og han behandlet den hvertfall veldig bra. Vet ikke hva som skjedde etterpå med den. Det var lyst skinn i den husker jeg. Ikke like "hvitt" som det vanlige grå interiøret men litt mer brunt i det tror jeg. Den gikk også på 17" M5 felger den gangen.
hst Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 Da Kjenner jeg en som hadde den i en del år..Var veldig pen bil, og han behandlet den hvertfall veldig bra. Vet ikke hva som skjedde etterpå med den. Det var lyst skinn i den husker jeg. Ikke like "hvitt" som det vanlige grå interiøret men litt mer brunt i det tror jeg. Den gikk også på 17" M5 felger den gangen.
hst Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 ok dattera mi eier den nå.har litt problemer med å finne lakk som passer/farge derfor hadde det vært artig om vi kunne komme i kontakt med eier som omlakkerte denne.
A.Holzmann Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Har dere prøvd å gå innom et lakkeringsverksted og se om de kan hjelpe med å finne rette farge? Mener de har utstyr til dette.
bmwkizn Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Er ikke sikker. men syns den fargen ligner veldig på en Ford farge som de bruker på nye Focus RS
hst Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 har byttet skerm og tatt rust i hjulbuer bak. har fått dette lakkert men finner ikke farge som er helt lik. når vi kjøpte bilen fikk vi med lakkode men den er gått ut for 12 år siden.lakkeringsverksted og impotør har sjekka og sjekka men uten hell. det ble også forsøkt med scanner men den klarte idet ikke.lakkereren sa dette var en helt utrolig vanskelig orangefarge å finne ut av. men må vel leve med litt fargeforskjell.blir mulig hellakkering til våren,når en først har lagt ned arbeid med rustfjerning så hadde det vært gilt med ett fint sluttresultat.
-Roger- Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 sendt deg pm med navn og nr til han som skal ha lakkert den.. Kjenner han ikke selv, men fikk nr av en kompis.. Han har hvertfall lakkert en slik e36 oransje men den bilen hadde en Jægermeister logo på siden. Det kan være samme bilen mente han kompisen min.
hst Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 lakkkoden på den gamle lakken var 54-A-257 i glasurite. ikke å finne på datasystemet til lakkeringsverkstedet.hadde vært artig om noen kunne hjelpe med dette. kan jo trenge lakk hvis en skulle få en skade eller no....... mvh hst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå