Fixfax Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Har manket som fy F nå er den sikkert skjeiv, ser det er noen spor bak kula, prøvede og meisle den rundt, tilfelle den var til og skru av, men meisler bare vekk godset. Har tilgan til hydraulisk presse. snart går brua gjennom frontruta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Du må bruke pressa di:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 får ikke lagt den ordenlig, se for deg en bærebro, grovt er den forma som en V bære kule indre kule er der strekene møtes, får derfor ikke lagt den på noen naturlig måte :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Hvorfor bytte kula når hele armen koster 400 kroner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Finnes nok spesialverktøy å kjøpe, evnt må du lage noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Sliter du med å få den av bilen, eller ut av bærebrua? Hvis du har den løs så funker det jo fjell å bruke pressa. Gjorde det samme for et par uker sia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 bytt hele bærebrua, MYE lettere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Har kjøpt kula da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 du får mekke til noe "fixfax" så du får brukt pressa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Hviss du absolutt skal ha det av så ville jeg sveisa på 2 metall stykker slik at du får feste, så kapper du dem av når du har bytta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 hvem bytter slike? bytt hele armen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 lever tilbake kula, kjøp ny arm med kule, og klin det sammen igjen. Du hakke nubbkjangs til å få den ut uten presse. pressa ut mine, og måtte opp i 15 tonns press før hele dritten "sprengte" Lettere å kjøpe ny arm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 Leverte tilbake og kjøpte armen, kosta 1100 på romnes :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 virker vær gang med nok vold;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Typisk min flaks, gjengene var skjær, prøvde og kappe av kula, men fikk ikke av hele konen, så fikk ikk opp den gjenværende bolten, så da var det og ta ned traversen, men det gikk ikke rent smertefritt. Først klarte jeg og treffe gjengene på den andre kula, andre siden, så knakk bolten oppi ramme vangen, og når jeg var til med vinkelkuttern under bilen skadet jeg den jævla mansjetten som sitter på tannstang/styrekule. i tilegg sitter rattstammen noe helt jævlig, får ikke mesla åpningen større helle, banker bare vekk gods, men fikk senket traversen endel da, noen som vet om jeg klarer og knekke en så stor mutter som sitter på indre bærekule med en mutterknekker? :s fant også ut at motor feste gummiene må byttes >.< blei litt dyrere enn ventet, blir dårlig med julegaver i år :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå