hanskr Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 kan jeg spørre hvorfor folk legger ut link til helt random biler? ikke for å være frekk eller noe.. men om man er på utkikk etter bil sjekker man vell autodb/finn før man sjekker her uansett? Trur du ikkje det er nokon her inne som er interesert i bil??????????? E Då for F::: ein salgstråd detta!!!!!!!! Jeg har da ikke sagt at ingen her inne er intressert i bil? Hva slags salgstråd er dette da? skal jeg sende deg PM om jeg er intressert i bilen? så kontakter du fyren for meg? Dersom det ikkje er lov å komme med forslag om eventuelt godt kjøp sjølv om det ikkje er eg som skal selge, så kan denne tråden slettast. synd att tråden din vart øydelagd av missforståing bra tiltak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Bilen SÅ jo bra ut den. Men det virker som den trenger litt arbeid for å bli bra. Så bilen blir nok ikke billig når den er ferdig, spesielt ikke hvis automat på overhales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg