elc0n Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Hei. Tenkte jeg sku kjøpe meg nye sommerfelger nå og kom åver disse. Hamann pg3 replika felger. Det jeg lurte på var om de passer til bilen min? Bmw e46 2000mod 318i? boltsirkel 120 Felgmål: Framme : et35, bredde 8,5 Bak : et 30, bredde 9,5 Dekkdim: Framme : 245 Bak : 265 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Med inpress på 30 og 9,5" felg bak, så tror jeg at du må valse litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elc0n Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Med inpress på 30 og 9,5" felg bak, så tror jeg at du må valse litt! Hmmm.. Ikke gøy. D går ikke å bare dreie litt av innersiden på felgen? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Er ikke 100% sikkert at du må valse.. sikkert andre her inne som kan gi deg ett korrekt svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elc0n Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Er ikke 100% sikkert at du må valse..sikkert andre her inne som kan gi deg ett korrekt svar! Ja får håpe det. Takk anyways =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elc0n Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 bump.. Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå