Gå til innhold

Hjelp til lydinstillinger med disse settene:


Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er vel gåten løst..

Regner med at du har koblet signalkabelen fra "rear" fra spilleren til Kicker forsterken og så videre enten via "out" eller med et Y-ledd.

Når du nå fader frem,vil jo signalet til forsterkeren bli dempet.

Butt ut 2-kanaleren til en 4-kanaler og legg opp nye høyttalerkabler til frontsettet ditt.Du vil få en mye bedre løsning og muligheter..eller kjøp deg en 2-kanaler til..en av to.

Håper du har minimum 4 utganger fra spilleren din.har du bare 2 vil du ikke få brukt fader funksjonen.

Høyre front og venstre front på kanal 1 og 2.

høyre bak og venstre bak på kanal 3 og 4.

Subwoofer signalene henter du fra "out" på forsterkeren.Har du ikke en "out" ville eg ha splitta FRONT signalet slik at du har bass når du fader fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke 4 nei :/ jeg ønsker meg en ny spiller,men noen rimelige som er enkle å greie??

Men det virket jo logisk,kan hende 45x4W i spilleren ikke er nok til å drive komponent settet foran :S

Så jeg får kjøpe en 4 kanaler,og en ny spiller. Med masse utganger,men hvem merke kan ha det? å til en rimelig penge?

Og er det vits med DVD spiller i bilen? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dig digg digg,da blir det den rundt Januar måned ;) må fikse en del på forstillingen også se,da det dunker her og der.

Men jeg sjekker info på den nå,så står det 4 lav-volts utganger,er de to siste noe annet da eller?

Og 4 kanals forsterker,hmmm er orion sine noe dugene til å drive høytalerene mine foran og bak da? Da blir det like forsterkere bak ;P (litt sånn små perfeksjonist på sånt). Og en Alpine spiller og bass elementer fra alpine :) ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke 4 nei :/ jeg ønsker meg en ny spiller,men noen rimelige som er enkle å greie??

Men det virket jo logisk,kan hende 45x4W i spilleren ikke er nok til å drive komponent settet foran :S

Så jeg får kjøpe en 4 kanaler,og en ny spiller. Med masse utganger,men hvem merke kan ha det? å til en rimelig penge?

Og er det vits med DVD spiller i bilen? :S

Nå har ikke jeg lest hele tråden så godt, men hvis du har koblet frontsettet dirkete til spilleren, og ikke får lyd, er det iallefall ikke pga manglende effekt i spilleren. Sjekk ledninger, koblinger og instillinger i spilleren du.

Om det er vits med DVD i bilen? Ser du på film ofte i bilen da? :) Smak og behag det, jeg ser på det mest som "showfaktor" og tull i en bruksbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillerens fulle navn. er Alpine CDA 9887R.

Det er 3 par lavvolt(signal) ut..jeg vet...jeg har den..:)

se her:

Power Specification

# 4 x 60W High Power Amplifier

# 3 Pre Outs

# 4V Pre Out

Display

# Biolite™ Display

# Quad Illumination (Blue/Green/Red/Amber for the 4 glassy knobs)

# Dual Illumination (for other buttons in Red/Green)

Audio Processing

# Audyssey MultEQ XT or Bass Engine® Pro

# 3-way or 2-way Channel Divider

# 6ch Adjustable Time Correction

# 7-Band G.EQ or 5-Band P.EQ choose

# Factory Preset EQ (Rock, Pops, News)

# Media Xpander (MX)

Other Highlights

# MaxTune Tuner

# Rectractable Rotary Encoder Volume Control

# Remote Control Included

# BlackOut™ function

# i-Personalize

# ISO Connector Ready

# Detachable Face Plate

iPod Compatibility

Full control and charging for:

# iPod 5G

# iPod photo

# iPod mini

# iPod nano 1G - 3G

# iPod classic

# iPod touch 1G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...