pajoe Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Og nå hyler selvfølgelig hele flokken i kor. "Se under passasjersetet ditt". Men der er det i orden. Diagnose viste at venstre airbagsensor hadde feil. Men hvor er "venstre sensor"?? Det er jo for pokker ikke sensor under førersetet. Kan det være sleperingen i rattet det refereres til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 beltesensoren på venstre siden? Men skal det ikke komme opp nøyaktig hvilken sensor som er gåen på diagnose?< Som regel er det belte eller passasjersetet som ryker. Andre sensorer vet hvertfall ikke jeg om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Jeg tror feil på beltestrammern/kabelen til denne gir en feil som "belttensioner" el. Kan det ikke være en av "krasjsensorene"? Når du sier "Som regel er det belte..." så tenker du på kabelen til beltestrammeren bad_ip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Jeg har bare erfart at sensormatten i passasjersetet er en svakhet. Det med belte er bare noe jeg har lest at også er en svakhet. Akkurat hvordan det fungerer med beltet eller hva det er vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Krasj sensorene finner du under mittkonsollen ca. under askebeger, en på hver side av tunnelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Takk for innspill. Skal sjekke kabelene til beltestrammer, og krasjsensor. Må være elfeil, da beltestrammeren iallefall ikke er utløst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Suns hugse at sensorene til airbagene i framdørene sitter under seta framme? Heilt ute ved kanalen på ein måte. Må ta opp golvmatta for å komme til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Har ikke sideairbager. Så det kan ikke være problemet. Har kun de to foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2010 RETTELSE FØLGER! Jeg har visst puter i dørene alikevel. kanskje jeg skal ta en titt under matta ved kanalen, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trine 528 Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Fikk samme problem etter en time med åpen takluke og regn..Visstnok vanninntrenging i midtkonsoll som drepte tlf. og laget krøll med krasjsensor slik at airbaglampe lyser og nødblinklys/kupelys slår seg på i tide og utide..Men har ikke løst problemet verken for meg eller deg:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teexeln Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 kabelen til beltestrammeren er nok synderen, var det på min iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 når airbagen har vært utløst av en krasjsensor... vil da krasjsensoren være deffekt... og ved utskifting må man el først skifte sensor, for så og nullstille systemet for så og skifte ut airbaga'ene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå