fredriko Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Noen som har en enkelt og grei forklaring på hvordan jeg får ut lyktene mine foran på min e34 touring? Jeg syns det ser ut som hele grillen må vekk, stemmer det? og hvor sitter den festet hen? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Noen som har en enkelt og grei forklaring på hvordan jeg får ut lyktene mine foran på min e34 touring? Jeg syns det ser ut som hele grillen må vekk, stemmer det? og hvor sitter den festet hen? Takker for svar Nyreoppstillingen er festet med klips nede i hvert hjørne. Etter du har tatt av dette og nyrene må du skru av lyktegitterene, skurer ut blinklyset og skrur løs lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Hele grillen må vekk ja Den er klipset(?) som jeg forstår under hver lykt, og er bare å dra av. Sånn er det på min hvertfall Åpne panseret og skyv det frem/opp for at det blir lettere. Så er det noen plastskruer for å få av de rundt lyktene. Mener det er 4-5 stykker. Så er det 3-4 til selve lyktene. Er ikke store jobben, det vanskeligste er å få av grillen Bare å prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Skal du ta ut nærlysa, er det 3 skruer ifra motorrommet. Skal du ut med nærlysglasset og fjernlysa, må du av med grillen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 okay, takker for svar folkens skal prøve dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå