Todal Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 hei skal til å kjøpe meg justerbar camber lager, noen som vet om man må ha papir på dette til eu, eller hos bt? hvor får man kjøpt hvis papir er på krevd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 slikt følger d ikke tuv på, bunn og grunn ikke lovlig i Norge med skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Todal Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 oki, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Men det er neppe noe du får problemer med - så fremt vinklene er det de skal selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Det skal nok mye til for at man blir tatt for å kjøre med slike. Monterer man f.eks. plastikkdekselet som sitter orginalt på E36 (M3) over dempertårnet, så ser de hellet ikke noe av det. De passer sikkert også på E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Det skal nok mye til for at man blir tatt for å kjøre med slike. Monterer man f.eks. plastikkdekselet som sitter orginalt på E36 (M3) over dempertårnet, så ser de hellet ikke noe av det. De passer sikkert også på E30. Hvis man skal inn på visning så kan de merke de på BT. Jeg har det selv på min, men jeg monterte stabstag fra AC-Schnitzer forran og det dekker hele åpninga på dempertårnet og da er d vanskelig og se noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Todal Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 okei tja får vell kjøpe meg ett sett da. tror jeg har ett stabstag som dekker hele jeg å. men hvor du fikk tak i ac staget da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå