bjarne320 Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 når eg kjører over en hump eller noe,for eg klonkelyd i ratte,hører ut som d kommer innefra,men muligt d kan slå seg fra noe ute? noe ide på ka d kan vere ?
Toro Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Den lyden du beskriver kan være et casterstag som er gåent. Jeg har samme lyd i min når jeg treffer dumpler med venstre framhjul.
bjarne320 Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Den lyden du beskriver kan være et casterstag som er gåent. Jeg har samme lyd i min når jeg treffer dumpler med venstre framhjul. hmmm,ska ha den på bukk i morgen for og skifte fjærer får se på d då
hillmar Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Sjekk også slakk i endeledd og stabstagslenker. Når du har den på bukk så burde du jo egentlig sjekke alle ledd for slakk.
///FredriK.S Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Hadde samme feilen på min e34, byttet casterstag og bærekule, så forsvant lyden. Kostet 1990kr ferdig montert;)
bjarne320 Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 har skifta styrestag,indre og ytre,så derfor d er litt merkligt at eg hører lyder i ratte/stamme,men muligt d forplanter seg fra andre plasser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå