KetilSB Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Jeg er kjempeglad i bilen, men har ikke tid og råd til å bytte topp-pakningen. Om noen kan bruke den som dele-bil blir jeg veldig glad. Klassisk grønn-farge, byttet automat-kassa for tre år siden, har alltid sklidd gjennom eu-kontroll. Bilen står i Bærum. Kontakt meg på mail ketilsb@start.no om interesse. Ketil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripper87 Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 ca pris ja? bilder? feil mangler utenom toppakning? m20b25 eller m30b25motor? (evnt bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Lurer på om det er denne en i klassen lurte på om jeg ville bli med å bygge banebil av?? "Andreas Frostmann"...kjenner du han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg