nightking Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Hei! Jeg har en bmw 318 e46 98 model. Har kjøpt ettermonteringskitt for tåkelys i fronfanger fra koed. Og har noen spørsmål. Det første, hvilke pærer skal brukes i disse?? Og hvordan skal man koble opp?? fikk med ett relè, sikring og ett ledningsnett. Men ingen koblingsskjema??? Noen som har gjort dette før eller?? trenger litt hjelp her
Glennski Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Regner med at du ikke har bryter for tåkelys, så da må du vel koble opp denne også. Men er det selve koblingsskjema du lurer på? Kan tegne et for deg og sende på mail hvis du vil
Glennski Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Også skal du ha HB4 pærer http://www.lighting.philips.com/no_no/c ... ng〈=no Det er en veldig hendig side
nightking Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Nei. Jeg har kjøpt original bryter til tåkelys foran.. så det er ikke noe problem.. Men må vite hvor de ledningene skal kobles
Glennski Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Jeg har laget et skjema til deg, så send mailadressa på PM til meg
nightking Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 Hei! Lurer fortsatt på hvordan dette skal monteres? Noen som har gjort dette før? Har kjøpt original bryterpanel med tåkelys knapp. Og har ledningsnette med rele og sikring som skal monteres, og er usikker på hvordan dette skal kobles.. Her er bilde av ledningsnette..
nightking Skrevet April 19, 2010 Forfatter Skrevet April 19, 2010 Ingen som har montert dette før? =(
nightking Skrevet April 21, 2010 Forfatter Skrevet April 21, 2010 Ingen som har lyst å sjekke isåfall hvor dette relet sitter montert og hvem sikring og hvor den er? og hva den heter på tysk..?
Lars89 Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Håper dette hjelper... http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=352220
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå