Wacman Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Jeg lo godt da jeg så denne på finn igår. Jeg hang meg også opp i "voksenkjørt" kombinert med DET bildet.
Lapin Kulta Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 splitter nye TUF godkjent 35mm fjærer TUF? hmm Ikke veldig lurt å ha det bilde om du skal selge bilen!
Wacman Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Kan vel heller virke som den annonsen er lagt ut på kødd. Eller av en eh.. ikke veldig skarp kniv i livets store skuff.
Lapin Kulta Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Kan vel heller virke som den annonsen er lagt ut på kødd.Eller av en eh.. ikke veldig skarp kniv i livets store skuff. Tror ikke det er en kniv engang, dette kan virke som en gaffel
bmwkizn Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Nydelig.. Ja man kan jo begynne å lure. "voksenkjørt". haha.Blir så oppgitt da folk skriver voksen/damekjørt. Sier endel om selgeren/bilen. Jeg blir ihvertfall provosert av folk som sier bilen er "damekjørt" når jeg er å ser på bil. for da skjønner jeg at bilen er daukjørt, og eneste vedlikehold/reparasjoner sjer når det er noe som streiker. Alle som tror at "damekjørt" er en positiv ting er idioter. ja det fins damer/jenter som faktisk tar vare på bilen,men der er desverre veldig sjeldent.
Wacman Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Det må da bety enten "jeg har kjørt faenskapet til spiker,men limt det sammen såpass at jeg håper å få solgt den" eller "denne bilen er daukjørt som en dass og parkeringsbulket sønder og sammen - med "helårsdekk" og går ikke så ofte i stykker"
Wacman Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Denne er ikke så mye bedre da.. ETT bilde i en annonse for en bil til 525k, og da velger vi det bildet fyren sikkert tok til spraydate.no-profilen sin eller skrytebildet da han kjøpte den http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20159959
bmwkizn Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Denne er ikke så mye bedre da.. ETT bilde i en annonse for en bil til 525k, og da velger vi det bildet fyren sikkert tok til spraydate.no-profilen sin eller skrytebildet da han kjøpte den http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20159959 :lol: tror han er Mr lova-lova han der da
Wacman Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 yep,du ser han flexer litt ekstra Lykke til med salget til han der,med mindre han håper på middelaldrende damer som kommer og vil ha noko attåt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå